Neglebiting!!

det som motiverte meg til å slutte med å bite negler var penger.

jeg fikk 100kr uka frem til sommerferien. var da 8 uker til den. og vis jeg begynte å bite negler igjenn måtte jeg betale tilbake de pengene.
men var enn 13-15 år den gangen

Kunne prøvd det, men siden det skjer litt ubevisst så spørs det om det hjelper.

Jeg har en som biter negler og har faktisk ikke hengt meg opp i det.
Jeg beit selv negler i over 10 år. Sluttet ufrivillig da jeg fikk regulering, var på'n igjen så fort reguleringa var av!
Nå går det i perioder. Ikke alltid jeg klarer å holde meg nå heller (nå er jeg 30+).

Så jeg lar mine bare bite. Jeg må velge mine 'kamper' og neglbiting er ikke en av de :)

Jeg beit også negler som liten, men klarte å slutte -hadde et veddemål med pappa. Han skulle slutte å røyke om jeg slutta med bitingen.

Skjønner den med å velge kampene, det gjør jeg også. Neglebiting er en av de. For det første så er det uhygenisk, ser lite pent ut og han biter så langt ned at han får betennelse og sår.

Jeg beit negler når jeg var liten. Greide å slutte rett etter at jeg ble 20. Jeg visste ikke at det kunne bli bettent. Aldri skjedd her. Mannen min biter negler enda, men mest når han kjører bil. Det irriterer meg skikkelig at han må gjøre det i høy fart på e6. Jeg ble også advart om det du tar på neglene. Kusinen min opplevde at maten også smakte dritt. Selvfølgelig mat man tar på som brødskive.

Back
Topp