Negative tester!!

heisann :)

Jeg lurer på ein ting, jeg er 14 dager over forventet mensen, siste mensen begynte 24 august å sluttet 30 august!! har tatt 4 tester men alle er negative!! Men i går begynte jeg å bli litt småkvalm!! Sist jeg var gravid testet jeg ikke posetiv før jeg var i uke 8, så lurte på om det er flere som har pcos og tester seint på disse graviditet testene??

Har ein syklus på 35-36 dager å den har våre ganske presis di 2 sist årene etter eg fikk jento mi i 2014 :):)
Hei. Jeg har pcos, og har testet positivt seint. To av tre ganger jeg har vært gravid kom positiv test først uti uke 5. 22-24 dpo. Og ja, har ganske kontroll på når el er. Om det er pcos eller testene vet jeg ikke, men sånn har det vært for meg. Håper så klart at det denne gangen vises positivt på ikm ;)

Lykke til! :)
 
Hei. Jeg har pcos, og har testet positivt seint. To av tre ganger jeg har vært gravid kom positiv test først uti uke 5. 22-24 dpo. Og ja, har ganske kontroll på når el er. Om det er pcos eller testene vet jeg ikke, men sånn har det vært for meg. Håper så klart at det denne gangen vises positivt på ikm ;)

Lykke til! :)

Da må du ha masse lykke til når du skal ha tr på besøk :) hvor lang syklus har du, vist jeg kan spørre da :) :) det er bra du også ha opplevd å test seint, det er det jeg også går så jeg for bare ha litt is i magen så for jeg se hva som skjer :)
 
Har vanligvis syklus på 30-31 dager nå. Før jeg fikk barn hadde jeg 27-28 dagers syklus.
Men så er det noen mnd i mellom som er helt uvanlig.
Bare lev som om du er gravid, så kommer positiv test eller tr etter hvert. Håper på positiv test!
 
Jaja, da var det over for min del... TR kom. Men jeg var bare 5 dager over IKM da.

Lykke til for dere andre <3
 
Jeg fikk bare negativt på tisseprøven, men positivt på blodprøven. Så godt mulig.
Har pcos og ble gravid med bruk av pergotime. (Men sa nå)
 
Back
Topp