negative tanker

September16

Glad i forumet
Noen av dere som er veldig redde for at spiren ikke sitter å tenker masse negativt? jeg gjør i allefall det..for vær dag som går blir jeg kjempe gla.MEN så kommer tankene, tenk vist jeg mister spiren osv..huff blir litt frustrert styles/default/xenforo/hmh.gif

Jeg tror nok vi alle har negative tanker om at noe skal gå galt,men jeg tror d er viktig å fokusere på at det skal gå bra og være glad for hver dag som går:) Er førstegang for oss også,og vi gleder oss veldig:) Har ultralyd 27 august og da er jeg 12+1 og kan nesten ikke vente til den dagen kommer:) Bare tenk så fort dagene går nå,og for hver dag som går så voksen det lille nurket i oss og blir sterkere:) Åssen har svangerskapet ditt vært så langt? :)

ikke så lett nei hehe ja får begynne å nyte vær eneste dag å ikje stresse.

jo da, er 6 uker i morgen.er mye trøtt, humør svingninger å vondt i puppene hehe. en hos deg?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er ikke lett,men dette skal gå bra:) Jeg har omtrent som samme som deg:) Er 8 uker imorgen og kjenner nå at trøttheten sniker seg på sakte men sikkert:p Har heldigvis ikke hatt verken kvalme og oppkast så det er jeg veldig glad for:) Har du bestilt tidlig UL?

huff denne trøttheten er slitsomt hehe.
nei ikke enda. vil egentlig vente til jeg er i uke 8-9. når skal du? :-)

Ja,den er grusom:p har bare lyst til og sove hele dagen,Hehe:) Heldigvis så vil det gi seg etterhvert;) Jeg skal ha i uke 12 :) tror d er lurt og ha en tidlig UL for og se til at alt er bra:)

Kjenner til de tankene ja :-/
Knøttet i magen var ikke planlagt, men jeg har blitt så glad for at jeg venter en liten I mars.
Jeg har bestilt ul til 12.august for å se om det er ett lite hjerte som slår, men er kjempe redd for å miste :-(
I morgen starter jeg på jobb etter ferien, håper det hjelper på å tenke på noe annet enn frykten for å miste.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

begyner igjen i morgen jeg å.var syke pga mye stress. skal bli godt å få begynt igjen å tenke på noe annet

Det skal bli godt ja.
Håper du klarer å slappe av :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er nok ganske normalt å ha sånne tanker:/
Men prøv å tenk positivt og at dette går bra, så gjør det nok det:) og ikke stress! :)

Back
Topp