Negative sider - intervju

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Jeg har et jobbintervju senere i dag, og et av de vanskeligste spm er negative/svake sider.

Hva svarer dere på dette spm?
Stillingen er tilkallingsvikar i bhg..

Jeg svarte som sant var at jeg kunne være litt vimsete, men at min løsning på dette var at jeg skriver ned alt på lister av ting som må huskes :p (tok med at jeg aldri skriver navn på brukere da, kun evnt initialer hvis jeg må/bør)

Jeg er livredd på jobbintervju, gruer meg alltid ekstremt:p men jeg klarte å få den 75% jeg søkte på, faktisk :hilarious:

Masse lykke til:Heartred

Jeg er feks var på kritikk. Det sa jeg høyt og forklarte hvorfor, at jeg tok det personlig, men at jeg jobbet med det hele tiden.
Og har snudd noen positive ting til å bli negative, er for eksempel et ja-menneske, men det sliter meg ut til tider.
lykke til i dag :)

Sier som sant er...sta. Og at jeg sjelden gjør ting 100%, holder med 80%. Mer enn godt ,så bruker man de 20% en annen plass. Rart jeg har fått jobb kanskje:p Hater flisespikkeri og at alt skal være så perfekt. Gjør ting forståelig og enkelt.

At jeg har vanskeligheter med å si nei når noen ber meg om hjelp. Bruker også å si at det er noe jeg jobber med.

Tusen takk for gode tips alle sammen :) sitter og venter på å komme inn nå, så krysser fingrene

Mine svake sider er at eg er nøye og ikkje er glad i å gjere feil men innrømmer når eg har gjort feil og ordner opp i det. Poenget med å sei negative eller svake sider, er å vri dei til noko positivt:)

Mine svake sider er at eg er nøye og ikkje er glad i å gjere feil men innrømmer når eg har gjort feil og ordner opp i det. Poenget med å sei negative eller svake sider, er å vri dei til noko positivt:)

Spm kom faktisk ikke. Men det kan ha noe med at jeg hadde intervju med samme firma for et år siden og mye var allerede i orden. Som referanser og politiattest. I tillegg hadde jeg sendt inn videoinnspilling :)

Fikk jobben

Back
Topp