Negative kommentarer og drittslenging

*hage*

Gift med forumet
I romjula nå har jeg lest enkelte tråder her på generelt, og jeg blir rett og slett skremt (og til tider fysisk dårlig) over hva noen får seg til å skrive om andre, og hvordan man ordlegger seg når man svarer i enkelte tråder. Det er helt greit at man ikke er enig i alt som blir skrevet, men det får da være måte på å svare med drittslenging. Helt greit å si hva man mener, men man må da klare å skille mellom sak og person. Måtte få det ut[;)]

Sånn er BV. Enkelt og greit. [:)] Og det siste året synes jeg faktisk fler og fler har blitt flinkere til å skille sak og person. Men det er MEG da.

ORIGINAL: Labambie

Sånn er BV. Enkelt og greit. [:)] Og det siste året synes jeg faktisk fler og fler har blitt flinkere til å skille sak og person. Men det er MEG da.

Jeg synes det er helt greit at man er uenig, men jeg må si at jeg reagerer på hvor usaklig det går an å bli når man er uenig. Når man sitter og skriver har man tid til å tenke, det som kommer ut kommer ikke ut på impuls og dermed forundrer det meg hva noen får seg til å skrive[;)] Så bra hvis det har blitt bedre, men da er jeg glad jeg ikke var her for et par år siden, hehe.

Helt enig med deg Pastell[:)]

Back
Topp