Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært fornøyd med de eg har hatt hvertfall simo kombi, brio sing og emmaljunga city cross
Eneste minuset med singen var at den var ikkje så god på grus men den var mest ment som en shoppingvogn
No ska eg straks kjøpe en mb duet søskenvogn, glede meg til å ta den i bruk når prinsen komme
Har city crossen i tillegg
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg er også veldig fornøyd med custycross. Usikker på hva slags søskenvogn jeg skal velge...
Gutt Juni 2013
Marsbaby 2015
Det forstår eg veeeldig godt! Har vært veldig mye frem og tilbake her siden eg ble gravid for ville ha begge vendt mot meg, men så syns eg både emmaljunga double viking og bugabo donkey var så små i setene
Og har vel kommet frem til at frøkna vil syns d e spennende å se fremover istedenfor mammaen sin
Sent from my iPad using BV Forum
Søskenvogn er jo også litt dyrt så blir nok å kjøpe noe brukt. Tenkt på easywalk, men vet sannelig ikke jeg
Hehe
Det er veldig lurt! Og finn ut hva som er viktig for deg når det er snakk om vogn... Og hva ungen din liker og liker minst med vogn...Ta med deg barnet ditt og gå i en butikk og test de forskjellige vognene før du finner en brukt
Det gjorde eg trillet litt rundt i butikken med de forskjellige
Vi kjøper brukt
Vi har sett på emmajunga sin vogn hviss vi skal ha søskenvogn. Den er litt billigere enn mange andre. Den koster 8000 med 1 sett. Trenger jo bare sportsdel og bag med en gang.Søskenvogn er jo også litt dyrt så blir nok å kjøpe noe brukt. Tenkt på easywalk, men vet sannelig ikke jeg
Hehe