Negative erfaringer med barnevogn

Majalis

Glad i forumet
Juli13-jentene
Noen som har negative erfaringer med barnevognen dere har eller har hatt? Jeg vurderer å kjøpe ny da vår er slitt. Ellers kjøper jeg søskenvogn
 
Har vært fornøyd med de eg har hatt hvertfall :) simo kombi, brio sing og emmaljunga city cross :)
Eneste minuset med singen var at den var ikkje så god på grus ;) men den var mest ment som en shoppingvogn :)
No ska eg straks kjøpe en mb duet søskenvogn, glede meg til å ta den i bruk når prinsen komme :)
Har city crossen i tillegg :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har hatt emmaljunga, men jeg vet faktisk ikke hvilken. Tror det er city cross. Utrooolig missfornøyd med "kalesjen" som ikke sitter i det hele tatt. Bare detter ned igjen når jeg tar den opp. Mulig jeg bare har vært uheldig med min, men det skal jeg iallfall sjekke nøye neste gang..
 
Ikke glad i vogner som har stropp til å regulere ryggen, da kommer den aldri opp i 90 graders sittestilling og frøkna elsker å sitte rett i ryggen og det funker ikke om man da skal ha på sele. Om vi dropper selen, så kan hun krype under bøylen fordi det nesten ikke finnes vogner med skrittstropp lenger heller.
Vi har babyjogger city mini 4w, men liker veldig mye annet på den vogna. Som lufting bak og ekstra lang kallesje.


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
 
Har vært fornøyd med de eg har hatt hvertfall :) simo kombi, brio sing og emmaljunga city cross :)
Eneste minuset med singen var at den var ikkje så god på grus ;) men den var mest ment som en shoppingvogn :)
No ska eg straks kjøpe en mb duet søskenvogn, glede meg til å ta den i bruk når prinsen komme :)
Har city crossen i tillegg :)


Sent from my iPad using BV Forum


Jeg er også veldig fornøyd med custycross. Usikker på hva slags søskenvogn jeg skal velge...


Gutt Juni 2013

Marsbaby 2015
 
Jeg er også veldig fornøyd med custycross. Usikker på hva slags søskenvogn jeg skal velge...


Gutt Juni 2013

Marsbaby 2015

Det forstår eg veeeldig godt! Har vært veldig mye frem og tilbake her siden eg ble gravid :p for ville ha begge vendt mot meg, men så syns eg både emmaljunga double viking og bugabo donkey var så små i setene :)
Og har vel kommet frem til at frøkna vil syns d e spennende å se fremover istedenfor mammaen sin ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Det forstår eg veeeldig godt! Har vært veldig mye frem og tilbake her siden eg ble gravid :p for ville ha begge vendt mot meg, men så syns eg både emmaljunga double viking og bugabo donkey var så små i setene :)
Og har vel kommet frem til at frøkna vil syns d e spennende å se fremover istedenfor mammaen sin ;)


Sent from my iPad using BV Forum

Søskenvogn er jo også litt dyrt så blir nok å kjøpe noe brukt. Tenkt på easywalk, men vet sannelig ikke jeg
Hehe
 
Søskenvogn er jo også litt dyrt så blir nok å kjøpe noe brukt. Tenkt på easywalk, men vet sannelig ikke jeg
Hehe

Ta med deg barnet ditt og gå i en butikk og test de forskjellige vognene før du finner en brukt :)
Det gjorde eg :) trillet litt rundt i butikken med de forskjellige :)
Vi kjøper brukt :)
 
Ta med deg barnet ditt og gå i en butikk og test de forskjellige vognene før du finner en brukt :)
Det gjorde eg :) trillet litt rundt i butikken med de forskjellige :)
Vi kjøper brukt :)
Det er veldig lurt! Og finn ut hva som er viktig for deg når det er snakk om vogn... Og hva ungen din liker og liker minst med vogn...


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
 
Søskenvogn er jo også litt dyrt så blir nok å kjøpe noe brukt. Tenkt på easywalk, men vet sannelig ikke jeg
Hehe
Vi har sett på emmajunga sin vogn hviss vi skal ha søskenvogn. Den er litt billigere enn mange andre. Den koster 8000 med 1 sett. Trenger jo bare sportsdel og bag med en gang.
 
Back
Topp