Negativ!

Lykkeliten

Glad i forumet
Jeg har blitt svært negativ under svangerskapet, blir vi invitert i et selskap så er jeg negativ på det. Skal vi til middag til noen er jeg også negativ.
Vi er invitert i konfirmasjon neste mnd, å der kommer jeg til å melde avbud.
Jeg melder meg veldig mye ut. Sover greit om natten og noen timer på dagen, å etter jeg står opp på dagen igjen er jeg ingen solstråle.. Ser liksom ikke noen vits i å sove, stå opp, jobbe, spise, å sove! ( må ikke glemme alle gangene jeg er på do! Men unasett.. Prøver å si til min kjære at hver gang jeg kommer med en negativ tanke skal han si at ikke jeg må tenke slik..
Stakkars han opp i alt dette her.
Noen av dere som har det noe lignende?

Huffda! :/ Heldigvis går det over om par mnder! :)
Jeg er ikke direkte negativ, men snarsint og irritabel. For tiden skal det ikke mye før jeg tilter! :s
Gleder meg til å bli normal igjen.

Jeg har blitt svært negativ under svangerskapet, blir vi invitert i et selskap så er jeg negativ på det. Skal vi til middag til noen er jeg også negativ.
Vi er invitert i konfirmasjon neste mnd, å der kommer jeg til å melde avbud.
Jeg melder meg veldig mye ut. Sover greit om natten og noen timer på dagen, å etter jeg står opp på dagen igjen er jeg ingen solstråle.. Ser liksom ikke noen vits i å sove, stå opp, jobbe, spise, å sove! ( må ikke glemme alle gangene jeg er på do! Men unasett.. Prøver å si til min kjære at hver gang jeg kommer med en negativ tanke skal han si at ikke jeg må tenke slik..
Stakkars han opp i alt dette her.
Noen av dere som har det noe lignende?
Jepp. Liker ikke få besøk nå, liker ikke gå på besøk. Skal i konfirmasjon 12 mai men jeg gruer meg så jeg føler meg dårlig å vet ikke hva jeg skal ha på meg. Haaaater når noen kommer på uanmeldt besøk eller lignende. Slik var jeg ikke før, så det må være hormonellt.

hehe :) Tusen takk for svar :) Bra det ikke er bare meg! Føler meg så sær :P
Gleder meg til å bli "normal" igjen.. :)

Det er bra! :) Jeg å vil være det ! :) Bruker mesteparten av dagen på å tenke at jeg må være det :) Blir et JA menneske :P

*kremt*

Back
Topp