Negativ test...

Rosa på ball

Glad i forumet
Så da er det nok over for denne gang også.. Tror rett og slett ikke det er meningen av vi skal bli foreldre jeg altså..

Er rugedag 11 i dag, skal jo ikke ta blodprøve før på fredag, men har hatt den negative følelsen hele helgen og den har pleid å stemme, så da gjør den nok det denne gangen også..[:(]

Jeg kryssen enda for Posetiv test for deg snuppa...
Så lenge det ikke finnes tr er det håp[:)]
Mange klemmer og håp til deg...

Vet selv hvordan det er.. Jeg gikk til rugedag 16 og TR kom.. Min følelse stemte.. MEN det skal ikke din følelse gjøre den skal vise motsatt..

Ja, dette var vårt 5. IVF-forsøk.. Begynner å bli litt mettet nå[:'(]

Må bare spørre her..
Du sier det er deres 5 forsøk med ivf, er det da innregnet fryse forsøk? (er alle forsøkene offentlig eller privat også)

ORIGINAL: Rosa på ball

Ja, dette var vårt 5. IVF-forsøk.. Begynner å bli litt mettet nå[:'(]

Vi har aldri fått egg på frys, så det er 5 fersk forsøk. Først hadde vi 3 på Riksen og deretter valgte vi å gå privat, hvor vi nå har hatt vårt 2. Av disse 5 er 4 med langt regime og 1 med kort regime..

Uff da. Krysser fingrene for at blodprøven sier noe annet!!!

Trøste klem

så trist, men det kan jo fortsatt være for tidlig, så jeg håper fortsatt på at det kan snu jeg.
men gir deg en klem forde og håper at dette kan snu.

[:(]

Ja, det er jo 4 dager til. Men, om vi hadde vært på Riksen nå, så hadde testdag vært i morgen.. Så jeg er inneforstått med at det ikke klaffer, så får alt annet heller vært en svært positiv overraskelse..

Jeg hadde skikkelig godfølelsen frem til fredag, da dabbet det av. Sånn har det jo vært hver gang..

Ser litt på Danmark nå, på Nordica fjerner de bl.a. fragmenter på eggene, og vi har hatt fragmenter på eggene hver eneste gang, selv om kvaliteten har blitt bedre for hvert forsøk..

Usikker altså, om vi skal gi det et par forsøk i Danmark før slutt eller om vi skal fortsette på Aleris..

ORIGINAL: Rosa på ball

Jeg hadde skikkelig godfølelsen frem til fredag, da dabbet det av. Sånn har det jo vært hver gang..

Ser litt på Danmark nå, på Nordica fjerner de bl.a. fragmenter på eggene, og vi har hatt fragmenter på eggene hver eneste gang, selv om kvaliteten har blitt bedre for hvert forsøk..

Usikker altså, om vi skal gi det et par forsøk i Danmark før slutt eller om vi skal fortsette på Aleris..

Er det billigere i dk enn i norge?

Huff vennen min, så utrolig leit å lese. [:(][:(][:(]
Jeg håpet sånn for dere denne gangen.

Sender deg tonnevis av klemmer.

I følge sidene til Nordica kostet ett forsøk 17500 danske kroner, dette tilsvarer rett over 19500 norske kroner. I tillegg kommer jo reise og overnatting (man trenger kun ett opphold ifm uttak/innsetting) og evt kostnader til ultralyd her hjemme. Jeg vil anta det totalt ender opp rundt det samme. Har sjekket litt opp ift reisekostnader, man får billige flybilletter fra Gardermoen med Norwegian. Men, vi bor i Fredrikstad og hvis vi først skal reise til Gardermoen og parkere og møte opp 1 time før avgang + 1 time på flyet ++, så kan vi like gjerne sette oss enten i bilen eller på toget. Togtid fra Fredrikstad til København er på 7,5 time.

Jeg får høre litt hva min bedre halvdel sier om saken[:)]

ORIGINAL: Kanutten80

Uff da. Krysser fingrene for at blodprøven sier noe annet!!!

Trøste klem

Kjære rosa på ball dette var triste nyheter da!!Hadde virkelig håpt at spira hadde klort seg fast denne gangen. Skjønner godt skuffelsen og sorgen som følger med.. Mange mange klemmer sendes over til dere.

Takk takk, alle sammen[;)]

Det er litt rart, for selv om jeg selvfølgelig er utrolig skuffet, oppgitt over kroppen min og lei meg, så er jeg faktisk også ganske lettet over at disse forferdelige rugedagene snart er over.. Livet har på en måte stått på hold de siste ukene.. Når den verste skuffelsen har lagt seg, så er jeg nok ikke helt klar for å gi opp enda[;)]

Lykke til til alle sammen, måtte de positive testene bli mange[;)]

uff dette var veldig trist[:(][:(][:(] håpar virkelig at du testa for tidlig!

sender ein god styrkeklem til deg! ikkje gi opp heilt enda..

ORIGINAL: snuppis!

Er det ikke litt tidlig å teste seg på dag 11? Ta en en ny test på testdagen [:)]

signerer[;)]

Back
Topp