Negativ test

Bkno4565630

Andre møte med forumet
Hei!
Trodde ikke jeg skulle bli så nedfor, men 1. forsøk ble bekreftet ikke vellykket i dag. Satte inn blastocyst, og de på klinikken var veldig positive. Nå har vi prøvd i 2 år, og jeg vet ikke hvordan jeg skal takle dette - hva gjør dere? Hvordan takle motgangen? Kjenner tankene går i at det må være noe galt med meg, siden en perfekt blastocyst tydeligvis ikke vil leve i min livmor.

Når kan jeg forvente blødning etter IVF forsøk? Uttak var for 14 dager siden, håpet på å bare bli ferdig med mensen for denne gang ganske fort..

Hei!
Trodde ikke jeg skulle bli så nedfor, men 1. forsøk ble bekreftet ikke vellykket i dag. Satte inn blastocyst, og de på klinikken var veldig positive. Nå har vi prøvd i 2 år, og jeg vet ikke hvordan jeg skal takle dette - hva gjør dere? Hvordan takle motgangen? Kjenner tankene går i at det må være noe galt med meg, siden en perfekt blastocyst tydeligvis ikke vil leve i min livmor.

Når kan jeg forvente blødning etter IVF forsøk? Uttak var for 14 dager siden, håpet på å bare bli ferdig med mensen for denne gang ganske fort..
Så trist ❤️❤️sender deg mange klemmer ❤️❤️ jeg husker jeg fikk blødning 2 dager etter slutt på lutinus /cyclogest

Husker det var veldig tungt her også når første forsøk ikke gikk, tror det var mye med det at vi trodde jo at dette var løsningen. Og var kanskje ikke realistiske på at mange bruker mange forsøk før det klaffer, selv med blastocyst og der alt ser bra ut.
Så det er lov å kjenne på skuffelsen nå, for min del var det godt å få avtalt neste forsøk for da hadde vi noe å se frem til. Men ta deg tid til å være lei deg og bruk pausen til neste forsøk godt. Jeg begynte å blø før det hadde gått 14 dager på alle mine tre forsøk, selv med lutinus så har ikke noe godt svar der dessverre. Anbefaler fertilitetscoachen_ på instagram også. Håper neste forsøk går bedre:)

Henger meg på det *RSB* skrivet. Det er fryktelig tungt:Heartred Det er vel ca 25% sjanse for å lykkes pr innsett. Og i de aller fleste tilfellene skyldes det genfeil. Mest sannsynlig er det ikke noe galt hos deg, og lite du kan gjøre med utfallet. Tillat deg å kjenne på følelsene. Det er helt normalt. Håper du lykkes neste gang:Heartred

Vet ikke om det hjelper, men... Min søster prøvde å bli gravid i 8 år, pcos ellers uforklarlig barnløshet. Tredje forsøk, siste sjans (de hadde hatt flere insert per forsøk), gravid med tvillinger. Nå er de 4 år gammel. :)
Hun hadde mistet all håpet, og plutselig...!!
Noen ganger må man bare fortsette å prøve, hvis det føles rett. Stor klem.

Hei!

Det er så tungt men selv om det ser helt perfekt ut så kan det ha vært noe der som man ikke ser. Det er 1000 ting som skal klaffe og en feil så går det galt. Mensen kommer 2 uker etter uttak som er regnet som EL. Ta en dag av gangen.. det er lov å være skuffet sint og lei seg.. men, ikke gi opp. Det er en grunn til at man har 3 forsøk for det tilhører sjeldenhetene at alt klaffer på første forsøket <3

Hei!

Kjenner igjen følelsen. Blir litt som å «rykke tilbake til start» når vi endelig fikk hjelp etter å ha prøvd selv i to år (inkl ventetid fra ene henvisningen til den andre). Og man i tillegg ikke bare kan prøve igjen neste mnd.
Jeg gikk rett i kjelleren og hadde noen tunge dager i ettertid. Hadde det ikke vært for at vi nå framskynder bryllupsplanene og jeg fikk hoppe rett inn i den bobla med planlegging så tror jeg at for egen del hadde ventetida blitt sinnsykt vanskelig!
Tror nok det kommer seg med tiden, men det er vanskelig og helt lov å kjenne på tristhet, skuffelse og sorg❤️

Jeg fikk mensen ihht normal sykluslengd, men har hørt at noen får utsatt mens pga progesteronen man tar.
Nå er det en stund siden du skrev innlegget ditt, har du fått mensen til nå?

Back
Topp