Negativ test

Miss_30

Forumet er livet
Septembergull'17
Kjøpte en cb i stad som jeg bare måtte bruke med en gang. Var ikke morgenurin og måtte heller ikke tisse ordentlig, men fikk presset ut noen dråper. Den viste "ikke gravid", mens a1 sin viste en svak strek på morgenurin i dag :( Skuffa nå ja. Får vente og se om mensen kommer i morgen da. Litt usikker på om jeg skal kjøpe inn en test til i tilfelle, men det er jo så dyrt :(

Om du har ikm i morgen og tok testen på noen få dråper du presset ut så tror jeg ikke du skal ta sorgene på forskudd enda. Jeg fikk negativ cb test på morgenurin to dager før ikm mens den var positiv en dag etter ikm. Lykke til!

Om du har ikm i morgen og tok testen på noen få dråper du presset ut så tror jeg ikke du skal ta sorgene på forskudd enda. Jeg fikk negativ cb test på morgenurin to dager før ikm mens den var positiv en dag etter ikm. Lykke til!

Enig i denne.

Magefølelsen sa meg at det var dumt å ta testen i stad. Burde heller ventet til i morgen. Får nok kjøpe meg en ny test og holde ut til i morgen :)

De digitale krever høyere konstentrasjon av hcg. Lykke til:)

Har kommet brunt utflod nå som det alltid gjør når jeg får mensen :( Får prøve igjen neste måned.

Har kommet brunt utflod nå som det alltid gjør når jeg får mensen :( Får prøve igjen neste måned.
Jeg hadde brunt utflod og litt blod men ble ikke ikke noe mer så tok jeg test. Den var positiv:) så trenger ikke å være negativt. :)

Men om du plutselig er så sikker så at mensen kommer, da lurer jeg på: når kom streken på A1? Altså, etter hvor mange minutter? Har du bilde av den?

Jeg så på den før det også, men da var det bare en antydning til en strek, slik som i går. Men etter ca 10-15 min var det en svak strek der
Kan det ha vært skyggestrek? Hvilken farge hadde den? Var streken rosa?

Back
Topp