Negativ test

snuppeknupp

Forelsket i forumet
Da var det over i denne omgangen for vår del. Testet negativt på dag 14 også. Håper vi får innsetting i desember, men det kan nok bli litt liten tid.. Vi har to embryo på frys, så her er det bare å håååååpe at ett av dem overlever og klamrer seg fast!

Så utrolig leit at du testet negativt. [:(][:(][:(]
Trøsteklemmer.

Det var trist å høre[:(]
*God klem*

ORIGINAL: *Bobbo*

Trøsteklemmer.

Huff, trist å høre om..[:(]

Håper fryseeggene oppfyller drømmen[:)]

ORIGINAL: Nesing

ORIGINAL: *Bobbo*

Trøsteklemmer.

Signerer

ORIGINAL: ..Lykke..

*God klem*

Signerer og ønsker deg lykke til ved neste innsetting. Da er d deres tur [;)]

nei uff, d var trist, håper du kommer raskt i gang med gulleggan på frys, og derfra igjen at det fester seg og blir der i 9mnd..
ikke gi opp!![:D]

Tusen takk for alle gode ord og klemmer!  Nå har jeg fått tanta på besøk. Skal ringe klinikke på mandag for å høre om jeg rekker innsetting i desember.. Blir spennende.

Off for en utrolig kjip ting å få slengt i trynet, mildt sagt...[:(] Håper et eller begge egga blir vellykket og klar til innsetting!!!

ORIGINAL: Ida82

Off for en utrolig kjip ting å få slengt i trynet, mildt sagt...[:(] Håper et eller begge egga blir vellykket og klar til innsetting!!!

Ja, det er utrolig kjedelig og trist på samme tid. Jeg føler at jeg har lagt så mye energi ned i medisiner og bivirkninger og når i tillegg det ikke fungerer og vi kun har to på frys før vi må betale for forsøkene selv så kjennes det.. MEN samtidig vil jeg si en gang til at vi er utrolig heldige som har to nydelige fine barn og glede oss over. Tre ivf barn er kanskje for mye å forlange..

Jeg tok heldigvis ikke CB digital, jeg orker ikke å få IKKE GRAVID rett opp i ansiktet. Kunne like gjerne ha stått MISLYKKET

ORIGINAL: GunnElin

ORIGINAL: ..Lykke..

*God klem*
[:(]

SIGN

Back
Topp