Negativ test(tidlig)

vilblimamma87

Forelsket i forumet
Dumme meg måtte teste, selvfølgelig negativ. Ser jo mange som får positive tester på rugedag 10, så dette var jo en liten smell selv om håpet ikke trenger å være ute enda. Laaaange dager altså. Når har dere andre testet positivt etter innsett?

Dumme meg måtte teste, selvfølgelig negativ. Ser jo mange som får positive tester på rugedag 10, så dette var jo en liten smell selv om håpet ikke trenger å være ute enda. Laaaange dager altså. Når har dere andre testet positivt etter innsett?
Det er veldig forskjell på når folk tester positivt :) Jeg fikk positiv rugedag 9..

10 dpo denne ganga. Sterk strek, men var tvillinger.

Forrige gang testet jeg ikke før 14 dager etter innsett.

Ok blødning....så aner ikke hva som er så vanskelig... Tre AIH og to ivf..forsatt ingen positiv test... Har et barn som ble til rett etter konisering...en mnd etter pilleslutt

Ok blødning....så aner ikke hva som er så vanskelig... Tre AIH og to ivf..forsatt ingen positiv test... Har et barn som ble til rett etter konisering...en mnd etter pilleslutt
Tre AIH og 2 ivf her også, uforklarlig. Har en gutt på 3 som ble til rett etter mislykket forsøk sist gang. Skjønner bare ikke hvorfor det ikke går. Kan vel fremdeles være en mikroskopisk sjanse for at jeg er gravid nå, men har mine tvil ja. Hvor går ferden videre for dere nå da Vilhaentil? Hvor hører du til forresten?

Da kom tanta her også, to timer etter avsluttet progesteronstøtte. Jaja bare å psyke seg opp til nytt forsøk.

Da kom tanta her også, to timer etter avsluttet progesteronstøtte. Jaja bare å psyke seg opp til nytt forsøk.
Å så trist:/ hadd virkelig trua for deg og Vilhaentil :/

Back
Topp