Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig! Gratulerer så myeKan man ikke ta feil av du hadde nok rett mindel min kropp som bare er merkelig.

Ååh så deilig med en avklaring! GratulererKan man ikke ta feil av du hadde nok rett mindel min kropp som bare er merkelig.

Man regner fra siste mens, fram til evt korrigeringer ved UL.Skjønner fortsatt ikke hvordan uke indikator virker etter 6 årforstår jeg rett så er det 5 uker siden ikm. Men 3 uker ish siden befruktning? Er jeg 3 uker på vei eller 5
![]()
eneste løsningen 
Gratulerer med spire. Du er fire til fem uker på vei når digital sier 2-3 (den sier uker siden befruktning, svangerskap regnes i uker siden første mens).Skjønner fortsatt ikke hvordan uke indikator virker etter 6 årforstår jeg rett så er det 5 uker siden ikm. Men 3 uker ish siden befruktning? Er jeg 3 uker på vei eller 5
![]()
I følge testen skal man legge til 2 uker, så om testen sier 2-3 så er du 4-5 uker. De testene der kan likevel ta feil da mange får 3+ før de er i uke 3 og mange får 2-3 når de er kommet til uke 4. så +/- en uke burde du i hvert fall regne. Kanskje du kan snakke med legen/sykehuset å få en ultralyd for å sjekke hvor langt du er påvei. Hvis de tror deg før du kommer inn med tydelig gravidmage daUkeindikatoren er 93 % pålitelig til å registrere når du ble gravid. Altså når det skjedde. Bah, ringer barnmorskan på mandageneste løsningen
Vet ikke hvor lang syklusen er heller. Uregelmessig mensen og p-stav etter det. Hadde håpet på en normal syklus siden august XD

Forstod det sånn at ny uke begynner den dagen man hadde siste mens første dag. Så dvs 5-6 uker på mandag da.ifl termin kalkulator er jeg 5+5 i dag..Gratulerer med spire. Du er fire til fem uker på vei når digital sier 2-3 (den sier uker siden befruktning, svangerskap regnes i uker siden første mens).
I følge testen skal man legge til 2 uker, så om testen sier 2-3 så er du 4-5 uker. De testene der kan likevel ta feil da mange får 3+ før de er i uke 3 og mange får 2-3 når de er kommet til uke 4. så +/- en uke burde du i hvert fall regne. Kanskje du kan snakke med legen/sykehuset å få en ultralyd for å sjekke hvor langt du er påvei. Hvis de tror deg før du kommer inn med tydelig gravidmage da![]()
Da jeg var gravid med førstemann så hadde jeg hatt en merkelig syklus rett før (hadde aldri hoppet over en mens før, men den syklusen var plutselig dobbelt så lang av en eller annen grunn). Jeg testet og fikk negativ test, som jeg også fikk hos legen. Jeg ble deretter henvist til CT siden jeg hadde smerter i magen, og siden jeg ikke var gravid ifølge dem, fikk jeg kontrastvæske og hele pakkenHahahaha ja! Får bare puffe den ut. Neida, tror nok jeg kanskje får ul tidlig. Om ikke all helsevesen her borte er ille, så tror jeg jordmor avd på sykehuset er noe snillere.![]()
). Neste gang jeg var hos legen, sa jeg at jeg var gravid, men hun nektet å tro på meg siden jeg hadde testet negativt et par uker før.. Jeg måtte til slutt fremvise papiret fra gyn, og da så hun rimelig overrasket ut
Heldigvis gikk det fint med babyen på tross av CT, og nå er denne ‘babyen’ 8,5år, og har får straks sitt femte søsken om noen uker
Gratulerer med positive testertok den siste testen bare for moro skyld, er det mulig at hcg begynner å synke? Den viste plutselig 1-2 uker.. tok den nettopp..
![]()