Negativ test i dag...

Rosa på ball

Glad i forumet
Og blødning i går.. Så da antar jeg magefølelsen jeg har hatt hele veien har stemt[:(]

Noen som vet hvordan det er med åpningstiden på Riksen ifb med julen? Antar vi ikke rekker et nytt forsøk før i 2009...

Det far utrolig trist [:(] Jeg regner også med på negativ test i morgen, fikk negativ på fredag. Jeg håper også på og komme i gang før jul, ventetiden er den værste....

Nei nei nei!!! [:(]

Var da ikke sånn det skulle gå[:@]

mange trøsteklemmer til deg

det var synd, tror nok dere kommer igang med nytt forsøk føre nytt år,
jeg hadde forsøk ifjor i okt, testet neg 7nov, og allerede 21 des satt jeg inn 2 fryseegg.

Vi har ingen på frys så må ha full pakke med medisiner igjen og så sier de jo at man må vente til 3. mens med å starte opp. Derfor jeg antok at vi ikke rekker... Jeg har regnet litt på det og hvis jeg har skjønt det riktig får jeg ikke startet med spray før helt i slutten av november/tidlig i desember og da blir det jo midt i jula.. Men, for all del - tilbringer gjerne 1. juledag på Riksen jeg altså[:D]

Det står i brosjyren vi har fått at vi tidligst kan starte på ny behandling på 3. blødning - ble plutselig litt i tvil om hva de egentlig mener - håper du har rett ElinR og at Riksen har plass til oss[:)]

I dag skal jeg bare trøstespise og dytte inn på alt jeg vil ha - deilig å ha en sånn dag også da[:)]

ORIGINAL: kate

Enig med kate her

Greit å ha litt peiling ja[:)]

Jeg kommer til å spørre om dette når jeg ringer for svar på blodprøven på tirsdag.

Jeg begynner i ny jobb 1.11. så noe positivt er det jo å se frem til fremover - selv om dette ser ut til å ha gått dritt[:)]

ser ut som om vi begynner på neste forsøk sammen da også, er på riksen vi også

Krysser alt for at den planen din bare kan kastes ElinR[:)]

Sånn sett er det jo hyggelig fano - at vi kan være likt i løypa.. Men, får håpe du tester positivt og slipper å gå sammen med meg[:)]

Regner med a det er stengt på riksen i romjulen også, det var det i Porsgrunn og det var grunnen til at jeg måtte vente en syklus, ellers hadde det blitt ul i romjula.

Oppdatert: Glemte å gi deg en skikkelig klem for at du testet negativt i dag og at det ser ut som at TR er på veg, klemmer litt på deg jeg. Og ønsker deg lykke til med neste forsøk vennen.

Off dette var tragisk[:(]

vet nesten ikke ka eg skal si eg......

stor klem fra meg

Takk alle sammen[:)]

Ingen blødning i dag, så gud vet hva som var grunnen til at jeg blødde i går og så plutselig stopp i dag.. Mye man ikke skal skjønne..

Har ihvertfall nok av mensenmagevondt.. Merker jeg er sår oppi der, så kanskje det var derfor det blødde i går[:)]

Nei så trist[:(]

Stooor trøsteklem til deg

Uffameg så trist, hadde så håpet du skulle komme med en super nyhet!! [:(][&o] 
Sender en klem
Men går du på medisiner enda? De kan vel utsette tr litt kan de ikke? Håpe du kommer igang så raskt som mulig!

ORIGINAL: kate

Jeg går på Crinone til og med i morgen - denne kan utsette mensen litt, så derfor ble jeg jo litt overrasket over å få en blødning i går.. I dag har det ikke kommet noe og da stiger jo håpet litt igjen..

Men så var det denne testen da, som ble negativ. Brukte CB digital og de skal vel være veldig følsomme - skal de ikke det??

Bare å vente et par dager til på blodprøvesvaret[:)]

Usikker på dette med crinone... Kanskje noen som har gått på de kan svare?
Trodde CB digital skulle være sensitiv, men trur faktisk de som viser streker og kryss er mer sensitive.
Håper den viste feil!!! [:)]

Nei, så trist å lese. [:(]

Sender en klem din vei.

Back
Topp