Negativ test etter MA

Høsteple

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Hei, når fikk du negativ test etter MA?

Hadde høy hcg så antar det tar litt tid, men klør i fingrene etter å prøve igjen :smiley-angelic001
 
MA, hadde HCG på 7500 når jeg tok pillene (fosteret hadde vært dødt fem uker), tok 6 uker før negativ test.
 
Fikk negativ test etter 2 uker, var gravid i uke 13/foster uke 9. Så tror det er veldig individuelt hvor lang tid det tar. Gikk nesten inn i syklus med én gang også.
 
Her tok det drøyt 5 uker før negativ test, men gikk med rester, etter at jeg trodde cytotec-behandling var fullført. Gikk heldigvis rett i vanlig syklus igjen etter at testen først var negativ.
 
Jeg mistet i uke 11 og hadde sterke positive tester i 3 uker. 6 uker etter utskrapningen var HCG på 9. Nå 9 uker etter utskrapningen så ser jeg skyggestreker på testene så der er fortsatt bittelitt HCG igjen, men det er nok mindre enn 9.
 
Fikk påvist MA når jeg skulle vært 8+1 med hcg på 92 000. Tre uker etter utskrapning var hcg på 27. Svakt positiv graviditetstest etter fire uker, men den ble nok negativ kort tid etter dette. Tok ultralyd som bekreftet at alt var ute, så testet ikke mer.
 
Mistet i sa uke 10, dette var rundt 9.mars. Hadde mens som startet 28. april og ble gravid den syklusen. Så når HCG var i 0 det vet jeg ikke, men det er i alle fall håp om å bli fort gravid etter man mister :)
 
Back
Topp