Negativ eller positiv?

Takk for alle svar xsmile9Har ikke sakt noe til noen så setter stor pris på svar fra dere :Heartred Skal kjøpe digital idag og ta test når jeg våkner imorgenxsmile3

Takk for alle svar xsmile9Har ikke sakt noe til noen så setter stor pris på svar fra dere :Heartred Skal kjøpe digital idag og ta test når jeg våkner imorgenxsmile3

Du må helt sikkert si ifra, når du har testet i morgen. Nå er jeg litt spendt på resultatet. :D

Jeg hadde to slike streker, og kanskje enda sterkere sist syklus. Mensen kom da tre dager på overtid, så jeg tolket det som en kjemisk graviditet. Håper du får det resultatet du ønsker i morgen :)

Vet nesten ikke om jeg tørs å ta ny test. Har en følelse på at jeg må velge mellom han jeg dater og babyen hvis jeg er gravid :sad010

Vet nesten ikke om jeg tørs å ta ny test. Har en følelse på at jeg må velge mellom han jeg dater og babyen hvis jeg er gravid :sad010
Du vet ikke hvordan han tenker før du har fortalt han det :) Ikke sikkert at det er så dumt for han som du tror selv om det sikkert skulle skjedd litt senere i forholdet. Og heldigvis har man hele 9 mnd på å forberede seg, så tankene hans pm det kan endres mye på den tiden :)

Har tatt test nå og den ble negativ. Men har fremdeles ikke nå god følels, enda ikke fått mensen og har stikkinger og fått mer oppblåst mage. Blir vell nødt å ringe legen etter helgen om det fortsetter slik.

Hei:) jeg er ny her. Må spørre hvor tidlig fikk dere positivtest? Itillegg kjent symptomer?trenger å høre alle sine erfaringer og håper noen vil fortelle litt!:) vi har prøvd i 2 år og skal gjennom en lap om 2 mnd. Vi har 2 mnd å prøve nå så håper noen kan svare :)?

Back
Topp