Negativ eller positiv?

vanessa!

Andre møte med forumet
Hei. Bilde er tatt 2 dager før ikm. Synes jeg ser en svaaak strek. Hva synes dere? Ps: er ikke ønske tenkning da jeg ikke prøver å få barn. Men har hatt samleie under eggløsning...
 

Vedlegg

  • image.jpeg
    image.jpeg
    487,1 KB · Visninger: 270
Vanlig å få skyggestreker på disse dessverre! Vent noen dager og prøv digital :)
 
Denne ser positiv ut. Skyggene på disse pleier ikke å være så sterke! Ta en digital :)

Har sett flere slike skyggestreker inne på flere forum :p

Uansett så er jeg enig med å ta en digital, for for da får slipper du å tyde. Der står det svart på hvitt.
 
Jeg ser sikkert et annet bilde enn resten. En digital som sier gravid 1-2 :p bare litt komisk siden alle sa: "ta en digital" :p
 
Ta en digital for å være sikker. Kan være det er litt tidlig for å slå ut på digital så hadde uansett venter noen dager :)
 
Jeg trodde også det var normalt med skyggestreker men når jeg googler negativ clearblue så ser jeg ingen skygge på flere av de bildene ;/
 
Last edited:
Off de der er ikke til å stole på assa... Kun blå klar strek hadde jeg stolt på der. Men håper for deg❤️
 
Tror det er noe galt når man legger det som vedlegg, man bør legge bilde inn i innlegget. Virker som det er tilfelle på flere tråder at de får opp helt andre bilder!
 
Det er i hvertfall verdt å følge med på! Altså, ta en ny test.
Jeg har bare god erfaring med disse testene personlig, aldri fått skyggestrek...
 
Skal ta digital imorgen eller lørdan, ikm var idag og det har ikke dukket opp noe. Har også masse symptomer som vondt påsiden og nederst på magen, kløe, tisser ofte, spiser mye, hetetokter, svimmel og kvalme. Har bare møtt "barnefar" 2 ganger, vi har det veldig bra ilag når vi er sammen. Men han bor ganske langt unna. Så han kommer sikkert til å bli ganske sur om jeg er gravid :(
 
De vil jeg si er positive! En digital vil slå ut nå å si du er gravid:)
Min erfaring med de testene der at de har vist sånne streker når jeg har vært gravid og ingen strek når jeg ikke har vært gravid:)
 
Skal ta digital imorgen eller lørdan, ikm var idag og det har ikke dukket opp noe. Har også masse symptomer som vondt påsiden og nederst på magen, kløe, tisser ofte, spiser mye, hetetokter, svimmel og kvalme. Har bare møtt "barnefar" 2 ganger, vi har det veldig bra ilag når vi er sammen. Men han bor ganske langt unna. Så han kommer sikkert til å bli ganske sur om jeg er gravid :(
Du høres jo gravid ut, og jeg synes definitivt testene indikerer det selv om de er svake... Vil nesten si gratulerer! (Men ta en test i morgen også). Men altså; når 2 voksne har ubeskyttet sex vet begge hva som kan skje. Han har da ingen grunn til å bli sur av det!! Nei, da får han bare vær så god å stille opp og smile pent etter min mening. Eller tenke seg om før han har sex neste gang. Man kan liksom bli gravid av den sengeaktiviteten! ;-) Lykke til! I såfall har du noe fantastisk i vente, sur eller ikke barnefar :-)
 
Du høres jo gravid ut, og jeg synes definitivt testene indikerer det selv om de er svake... Vil nesten si gratulerer! (Men ta en test i morgen også). Men altså; når 2 voksne har ubeskyttet sex vet begge hva som kan skje. Han har da ingen grunn til å bli sur av det!! Nei, da får han bare vær så god å stille opp og smile pent etter min mening. Eller tenke seg om før han har sex neste gang. Man kan liksom bli gravid av den sengeaktiviteten! ;-) Lykke til! I såfall har du noe fantastisk i vente, sur eller ikke barnefar :)
Du vet åssen mannfolk er :p Personlig synes jeg det hadde vært fint med en baby :-). Har en sønn på snart 7år. Men har lite lyst til å bli alenemor en gang til. Har heldigvis god tid til å tenke. Abort blir det ikke! Da blir det heller adopsjon. Men er redd jeg kommer til å angre senere :(
 
Du vet åssen mannfolk er :p Personlig synes jeg det hadde vært fint med en baby :). Har en sønn på snart 7år. Men har lite lyst til å bli alenemor en gang til. Har heldigvis god tid til å tenke. Abort blir det ikke! Da blir det heller adopsjon. Men er redd jeg kommer til å angre senere :(
Du sier noe o_O... Det blir helt annerledes når du har en på 7 fra før da, da blir dere 2! Sønnen din kommer til å sette så pris på det (og hjelpe deg med mye også), og sånn du skriver tror jeg vel ikke noe annet enn å beholde et et alternativ... Dette klarer du! Men først ta en test til :-)
 
Back
Topp