Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne ser positiv ut. Skyggene på disse pleier ikke å være så sterke! Ta en digital
Bilde er øverst i innlegget, klikk på det så blir det størJeg ser sikkert et annet bilde enn resten. En digital som sier gravid 1-2 bare litt komisk siden alle sa: "ta en digital"
Bilde er øverst i innlegget, klikk på det så blir det stør
Du høres jo gravid ut, og jeg synes definitivt testene indikerer det selv om de er svake... Vil nesten si gratulerer! (Men ta en test i morgen også). Men altså; når 2 voksne har ubeskyttet sex vet begge hva som kan skje. Han har da ingen grunn til å bli sur av det!! Nei, da får han bare vær så god å stille opp og smile pent etter min mening. Eller tenke seg om før han har sex neste gang. Man kan liksom bli gravid av den sengeaktiviteten! ;-) Lykke til! I såfall har du noe fantastisk i vente, sur eller ikke barnefarSkal ta digital imorgen eller lørdan, ikm var idag og det har ikke dukket opp noe. Har også masse symptomer som vondt påsiden og nederst på magen, kløe, tisser ofte, spiser mye, hetetokter, svimmel og kvalme. Har bare møtt "barnefar" 2 ganger, vi har det veldig bra ilag når vi er sammen. Men han bor ganske langt unna. Så han kommer sikkert til å bli ganske sur om jeg er gravid
Du vet åssen mannfolk er Personlig synes jeg det hadde vært fint med en baby . Har en sønn på snart 7år. Men har lite lyst til å bli alenemor en gang til. Har heldigvis god tid til å tenke. Abort blir det ikke! Da blir det heller adopsjon. Men er redd jeg kommer til å angre senereDu høres jo gravid ut, og jeg synes definitivt testene indikerer det selv om de er svake... Vil nesten si gratulerer! (Men ta en test i morgen også). Men altså; når 2 voksne har ubeskyttet sex vet begge hva som kan skje. Han har da ingen grunn til å bli sur av det!! Nei, da får han bare vær så god å stille opp og smile pent etter min mening. Eller tenke seg om før han har sex neste gang. Man kan liksom bli gravid av den sengeaktiviteten! ;-) Lykke til! I såfall har du noe fantastisk i vente, sur eller ikke barnefar
Du sier noe ... Det blir helt annerledes når du har en på 7 fra før da, da blir dere 2! Sønnen din kommer til å sette så pris på det (og hjelpe deg med mye også), og sånn du skriver tror jeg vel ikke noe annet enn å beholde et et alternativ... Dette klarer du! Men først ta en test tilDu vet åssen mannfolk er Personlig synes jeg det hadde vært fint med en baby . Har en sønn på snart 7år. Men har lite lyst til å bli alenemor en gang til. Har heldigvis god tid til å tenke. Abort blir det ikke! Da blir det heller adopsjon. Men er redd jeg kommer til å angre senere