negativ blodprøve men gravid?

Rimfrost92

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Oktoberlykke 2019
jeg tok blodprøve hos legen den 10 desember. den var negativ. men fordi symptomene ikke ga seg tok jeg på nytg en test 2 juledag. det ble to svært positive tester sent på kvelden. Regnet da med at jeg har blitt gravid etter blodprøven, men så tok jeg en clear blue test, som viser gravid 3+ i dag.

Helt forvirret jeg, over hvor langt jeg er på vei! x)

Jeg tipper at du har vært mellom 1-8 dpo 10. Desember siden det ikke viste på blodprøven. Altså at du har vært gravid, men at spiren ikke enda hadde festet seg slik at du ikke hadde begynt å produsere hcg enda. Ettersom du fikk så positiv test 2. Juledag vil jeg tro at du hvertfall hadde passert ikm da. Jeg tipper at du er 5-6 uker på vei utifra det du beskriver.

Må også legge til at hcg nivå er veldig individuelt. Noen vil få gravid 3+ når de er 5 uker, mens andre ikke får det før de er 6-7 uker.

Må også legge til at hcg nivå er veldig individuelt. Noen vil få gravid 3+ når de er 5 uker, mens andre ikke får det før de er 6-7 uker.

oki :) Takk for svar! Husker at med første fikk jeg ikke positive tester før 6 uker. så er nok noe i det ja. Fått time til legen neste onsdag for å sjekke:)

Back
Topp