Neg test

Nitho

Elsker forumet
Negativ test på meg i dag, på rugedag 14. Så da var det over for denne gang. [:(]
Jeg drømte om negative tester i hele natt så det var nesten ventet.
Gruer meg plutselig veldig til babyfesten (babyshower) jeg skal på i helgen. [&o]

Lykke til alle dere andre rugere. [;)]

Trist[:(] sender deg en stor klem jeg

Å, nei.. så dumt[:(]

Stor trøsteklem din vei..

Huff, det er aldri slik en håper det skal gå!! Men krysser fingrene for at dere lykkes på neste forsøk. Har dere noen egg på frys?

ORIGINAL: ruger

Nei så trist!! [:(]
Sender deg masse trøsteklemmer.

Huff huff, ikke bra. Vanskelig nå, men bedre lykke neste gang!
Sender deg en trøste klem[:)]

Uf... Er like kipt hver gang noen tester negativt[:(] Krysser alt for at neste forsøk gir bedre resultater[:)]

sign

ORIGINAL: RANDÅLF

Uf... Er like kipt hver gang noen tester negativt[:(] Krysser alt for at neste forsøk gir bedre resultater[:)]

Neste gang!!

[:(]

kjedelig.. men er tr kommet enda da? eller er det slik at om en er gravid etter forsøk så skal det vises på dag 14?

Uff.. det var frykelig trist asså..
Sender dæ en stooor KLEM[;)]

Lykke til i helga, vet det kan være litt vondt men man må bare overleve desverre[&:]

Signerer dennne

Off dette var triste nyheter...

Forstår du gruer deg til det.... Trøster så godt jeg kan... Ble veldig lei meg på dine vegne...

ORIGINAL: Nitho

Negativ test på meg i dag, på rugedag 14. Så da var det over for denne gang. [:(]
Jeg drømte om negative tester i hele natt så det var nesten ventet.
Gruer meg plutselig veldig til babyfesten (babyshower) jeg skal på i helgen. [&o]

Lykke til alle dere andre rugere. [;)]

ORIGINAL: *dreamer*

Så trist!![:(][:(]
Sender deg mange trøsteklemmer

det var leit å høre vennen, men husk ikke gi opp.ja skjønner det kommer til å bli vondt, det hadde jeg følt også, jeg slet veldig etter neg tester når det var sånne ting.

men satser på at lykken er bedre neste gang :) klem sendes din vei

nå ble jeg veldig lei meg!!
kan vel ikke annet enn å ønske deg lykke til ved neste forsøk[:)]...selv om det er en mager trøst!!
Tenker på deg! Klem eLLa

Back
Topp