Neeei :'(

Lykke<3

Forelsket i forumet
Hva hos jordmor i går, hun klarte ikke å høre fosterlyden, så jeg ble sendt videre til gyn på sykehuset.. Hjertet slo ikke, og den hva alt for liten i forhold til det jeg skulle være på vei, 14uker +1. :'( Den døde bare noen dager etter jeg hva på første ultra lyd uke 9 + 2 sa dem:'(

det må ha vært no galt med fosteret siden det skjedde, men hva sjeldent det skjedde så sendt sa dem, men det er så utrolig vondt uansett..
Vi dro hjem i går kveld, så vi skal ta det litt som det kommer å ikke prøve å få, men skal heler ikke bruke no vis dere skjønner.. Orker ikke å bli skuffet av å se på test gang på gang.. Tar jeg heler test når jeg merker en forskjell... 

Har ei hærlig bonus datter på 2år & 5mnd<3 som får meg litt på andre tanker og gutten min er til stor hjelp <3 De betyr utrolig mye for meg og jeg vet vi klarer dette sammen, men det blir ikke så lett med det første... :'/

så tristemoticon  
 Lykke til videre!

Stakkars :S Blir utrolig lei meg på dine vegne :/ Håper at ting blir mer positiv fort
Ønsker deg alt godt 

emoticon 

Uff, så utrolig trist å høre :( Slikt er aldri morsomt!! Unner absolutt ingen å gjennomgå noe sånt, det er utrolig trist og tungt.. Både psykisk og fysisk! Uff :/

Håper du har en armhule du kan krype godt inni akkurat nå og gråte ut <3

Ta tiden til hjelp og lytt til kroppen din, det er det eneste rådet jeg har. Og når du er klar for å prøve igjen, vit at det går bra i de aller fleste tilfeller etterpå. (Hadde selv en MA i uke 11+5, død 9+2, mars dette år. Og ble gravid igjen mnd etter, i april. Har derfor hatt 4 ul pr nå).

Tenker på deg og sender deg mange gode, varme tanker fra en fremmed <3

takk alle sammen.. hjelper litt å få det ut.. :/ 

Har noe å se frem til, vi flytter inn i en kjempe fin leiliget snart.. der vi skulle ha ungen, så litt trist å:( men når jeg blir gravid igjen så får den rommet.. gledet meg sånn til å kjøpe alle babytinga og begynne på baby rommet.. men for utsette det til neste.... prøver å tenke på at det skjedde for en grunn osv.. men e ikke lett :'/  

Minnik: Ja har verdens beste gutt jeg kan krype meg inn til <3 mm, vi tar det litt som det kommer, å håper det ikke tar alt for lang tid før jeg blir gravid igjen... 

huff nei unner ingen dette, trist å høre at det kjede med deg også :/ Bra du blir følgt opp nøye!
Takk fo det<3 

Det var kjempetrist å høre! Det er jo slike beskjeder man ikke vil ha når man er på kontroll. Skikkelig pyton.

Masse lykke til videre.

sender deg en kjempe klem.. vet akkurat hvor vondt du har det...emoticon

Så trist å høre! emoticon
Sender deg mange gode tanker og masse lykke til videre!

uff så ufattelig trist. hadde håpet det gikk bra med spiren din. men ja, det skjer for en grunn. neste gang håper eg du får en frisk liten spire i magen din som klarer vokse seg stor og sterk.
masse lykke til videre.
sender deg en mega klem

Huff så utrolig kjedelig å høre! Ta vel hånd om dere og stor lykke til videre!

Så utrolig trist!! :( Varme tanker går til deg og dere <3

Så trist å lese! Ta vare på deg selv :-)

Huff, det var trist å lese.. :(
Sender en stor klem!

Back
Topp