neeei.... snufs

strilevirevipp

Andre møte med forumet
faen òg... no e d kommt meir blod [:(] igår va d berre brunt grums liksom... men no e eg stygt redd mensen er kommet[:(][:(][:(]
idag e det rugedag 8.. noen som har peiling på kor masse blod som er normalt å få som bivirkning på crinonegelèen???
er det nåken som har blødd og alikevel vore gravid? [&o]  eg e så desperat... er sjukemeldt også no då pga all det psykiske og med tanke på at eg har ein tungt fysisk jobb på et tungt belastet sykehjem... så snakket eg med ei eg jobber med. og hun sa selfølgeli at"alle"kollegaene mine spurte ho om koffor eg e sjukemeldt, de sa"ja ho e vel gravid no.." [8|] eg blir sååå forbanna... koffor trur allti folk at ein e gravid berre ein e sjuk fra jobben?det e så sårende hvertfall når ein strever sånn med å bli gravid som me gjer... [:(] eg blir så utruli lei meg ........

Uff, dette kan ikke være noen god følelse. Og den kollegaen din skulle virkelig fått seg en overhøvling! At ikke folk skjønner at slikt kan såre. Sannsynligvis har hun ment det godt, men det hjelper ikke deg. Du føler at det er vondt!

Sender deg en stor trøsteklem og håper virkelig at dere snart lykkes!

takk for klemmen, den gjorde godt akkurat no [:)] 
nei da e ein forferdeli følelse... og så skal eg vente heeeeilt til onsdag før eg får vite om eg er gravid eller ikkje... bare denne uvissheten er rett og slett jæ..... [:@]
 det var sikkert lett å misforstå den mld min.  det eg meinte var at kollegaen min(hun vet om prøverøret) blei bombadert med spm fra andre kollegaer eg jobber med da ho var på jobb om eg er gravid.. alle på jobben trur det visst no.. om dette hadde lykkes så drit eg i det, men dersom forsøket er mislykka så synst eg det er tungt psykisk å måtte overbevise alle eg jobber med om at- nei faktisk så er eg ikkje gravid [:@] 

Dette var trist å høre lengtenede [:(]
Sender en stor trøsteklem

men trur de at eg ikkje e gravid då sia det kjem litt blod?dere har vel kanskje ikkje så mykje meir erfaring dere at dere kan svare meg på det :P 

eg håper ikkje dere syns eg er egoistisk siden eg er så lei meg over dette og at det"kun" er 1 forsøket mitt... det er nok mange som har vert gjennom fleire enn meg og sånn. så lenge viljen er der så vil man vel automatisk få ein fighter i seg og helst ikkje gi seg før ein graviditet er oppnådd.. men eg må no si det at eg syns dere er sterke damer [;)] eg håper eg òg klarer å være sterk. de fleste inne på dette forumet har vel også vært prøvere i mange år.

ORIGINAL: babyT

Uff, dette kan ikke være noen god følelse. Og den kollegaen din skulle virkelig fått seg en overhøvling! At ikke folk skjønner at slikt kan såre. Sannsynligvis har hun ment det godt, men det hjelper ikke deg. Du føler at det er vondt!

Sender deg en stor trøsteklem og håper virkelig at dere snart lykkes!

Uff, håper blødningene ikke tar seg opp.. Krysser fingrene for at det er spiren som virkelig graver [;)]

klem

ORIGINAL: Guria

Uff, håper blødningene ikke tar seg opp.. Krysser fingrene for at det er spiren som virkelig graver [;)]

klem

ORIGINAL: Guria

klem

Hei du, føler så inderlig med deg, jeg har opplevd akkurat det samme for noen dager siden, 2 forsøket mitt. Syns det er leit og skrive dette, men mitt groms ble til blod og blod ble til mens, og jeg fikk et negativt svar, men for all del, det er så utrolig mange erfaringer her inne både på godt og vondt så det lønner seg bare og vente og håpe i det lengste. Håper du ikke blir mer lei deg nå, det er ikke meninga [&o]

Off.. er ikkje kjekt dette.. Har ikkje så mykje peiling på det enda, men det høyrest litt rart ut visst mensen kommer allerede no.

Ska kryssa fingrane for at da e ein festeblødning du har[:)]

joda mensen er tydeligvis kommt... [:(]eg syns det var litt tidli sjøl.. men men... e har mensensmerter og blødningen tok seg opp så då e nok løpet kjørt ser det ut til[:@] men eg få no vente til onsdag til eg får svaret, men sjansen er vel liten vil eg tru..
fekk brev idag om at eg har 1 egg på frys, og det er jo bra det då, men eg håpte på å få inn 2 egg den andre gangen. så då må eg såfall begynne helt på nytt. men eg rekner med en får veiledning på avdelingen en hører til.
god helg alle medsøstre[;)] me får prøve å kose oss best me kan.

Huff så leit da[:o][:o] Vondt er det nok uansett om det er første eller tredje forsøk som mislykkes[:(] Du er ikke sutrete i det hele tatt, vi har i høyeste grad lov til å synes synd på oss selv etter et mislykka forsøk!!! Det er tross alt en stor påkjenning, både fysisk og psykisk[:@]

Stor trøsteklem[:)][:)]

Trøsteklem fra meg og

jeg vet ikke hva som er vanlig, men sender deg en stoooor trøsteklem og krysser fingrene for at det går bra .

TUSEN takk skal de ha[:D] er godt å snakke med andre i samme situasjon her inne [;)] det blir ikkje heilt det samme med familie og venner som ikkje har vore gjennom dette.  men det gjelder vel å ikkje gi opp=)

Sender deg en stor klem. Ta vare på deg selv og tillat deg selv å være sint og lei. Unn deg noe spesielt. Du har fortjent det!

Får helt vondt av deg jeg lengtende(og dere andre som tester negativt)! Så mange som det lykkes for her inne nå. Vet ikke på hvilken liste jeg er om noen dager jeg, men jeg kjenner spenningen i kroppen.

Sikkert vondt å lese om de som lykkes, selv om du sikkert å kan klare å glede deg litt med dem.

Sender deg en eksrta stor klem jeg
Neste gang må det være din tur!

Back
Topp