NEEEEI!!!!

malrodien

Gift med forumet
da var de kommet!!! 3 bitte bitte bitte små streker på magen.. foreløbig er det bare jeg som ser dem, men uansett da! da tar det vel ikke lange stunden før de vokser seg laaaange og stygge, å så får jeg sikkert enda flere. hmm.. jeg viste jo at de antagelig kom på slutten[:(]

har og fått to små
har ventet på dem, men håpet var no der [:'(]
og da er d VELDIG koselig at alle skal fortelle deg at det er no
alle kiloene kommer......................... menmen vi må vell lide
for å få noe sååååå herlig som en liten baby

såda jenter, det er da ingen krise - er ikke noen ynkelige streker på magen og lårene verdt det for å få de små nurkene?? Kanskje de synes godt nå, men de blir blekere med tiden, og til slutt blir de hvite og nesten usynlige!

Bare for å ha sagt det så hadde jeg strekkmerker FØR jeg blei gravid..! [:D] Men har da ikke fåt flere enda i svangerskapet.. Og de blir mindre synlige med tiden.. HVOR mange damer i hele norge har INGEN strekkmerker? Spesielt av gravide og de som har født?
Jeg er glad for å ha blitt gravid, og skal bære mine strekkmerker med stolthet.. [:D][:D]

(Vel.. prøve iallefall..[8D][:D])

e syns dæ e heilt greitt å syt litt over strekkmerkan..De e nu pinadø ikkje nåkka fin, og de går aldri bort, blir bære bleika me tia.Så syt i vei jeinte!!D gjør ingenteng!!!!!

ORIGINAL: Budeia

e syns dæ e heilt greitt å syt litt over strekkmerkan..De e nu pinadø ikkje nåkka fin, og de går aldri bort, blir bære bleika me tia.Så syt i vei jeinte!!D gjør ingenteng!!!!!

Nei, det gjør ingenting.... det hjelper ingenting heller, så min filosofi er i alle fall å prøve å finne positive ting å fokusere på fremfor negative. Det er selvsagt opp til hver enkelt hva man velger å legge vekt på i livet....

Jeg og mener at man skal få syte litt over strekkmerkene sine.. Kommer nok helt sikkert til å gjøre det sjøl om jeg får flere (noe jeg sikkert får).. Men i dag har jeg en god dag, og bryr meg ikke om det.. [:D]
Det hjelper ofte å bare klage litt, og her er den rette plassen å gjøre det på!! [:D]

Men det er liksom ikke bare de tre små på magen! de er jo bare småtterier i forhold til resten.. har et stykt et på navelen og masse på rompe og lår.. og nå i det siste gjør det orntlig vondt i musa og i rumpe sprekken, for der ser det helt jævlig ut med strekk merker.. masse masse.. vondt å sitte om jeg har gått litt først![:@][&:][:@]

1. Om man får strekkmerker eller ikke tror jeg kun har med hudtypen å gjøre, jeg la på meg 40kg i forrige sv.skap og har ikke en eneste strekkmerke, utenom noen bitte små på brystene da. Jeg har heller ikke antydninger til noen nå heller så det er jeg veldig glad for.

ORIGINAL: malrodien

da var de kommet!!! 3 bitte bitte bitte små streker på magen.. foreløbig er det bare jeg som ser dem, men uansett da! da tar det vel ikke lange stunden før de vokser seg laaaange og stygge, å så får jeg sikkert enda flere. hmm.. jeg viste jo at de antagelig kom på slutten[:(]

Jeg har fått ca 3oo... Ser bare noen av dem, bortsett fra når jeg ser i speilet. Da ser jeg alle... Må si det var et sjokk. Men vi får bære dem med glede og tenke at det er merker på vår fruktbarhet.... Men det er ikke alltid jeg tenker sånn!

Men det er liksom ikke bare de tre små på magen! de er jo bare småtterier i forhold til resten.. har et stykt et på navelen og masse på rompe og lår.. og nå i det siste gjør det orntlig vondt i musa og i rumpe sprekken, for der ser det helt jævlig ut med strekk merker.. masse masse.. vondt å sitte om jeg har gått litt først![:@][&:][:@]

Jeg må le av deg noen ganger! Du kan få sagt det! Det er en fryd å lese! Godt du har humor åppi det hele! Stå på. Dette går fint! Og jeg gleder meg til flere morsomme detaljer! Kjenner meg veldig igjen!

[:D][:D][:D] Sorry, måtte bare le litt når jeg leste dette.....Var bare så bra sakt, høres ut som de kommer rett fra sjela[:)]  Det skal ikke være lett. Mye som følger med denne graviditets greia[8D]

Jeg har ikke tenkt på strekkmerker i de hele tatt enda. Men de er vel for jeg fikk masse fra trusekanten å opp til navelen i forige svangerskap for ca 6 år siden. Så mine er på plass !!! Men jeg trodde ikke de skulle bli så gale den gangen. Men vips, så var di der helt på slutten[:(]  Jeg tok ut percingen i navelen da jeg ble gravid, men dette var ikke grodd, så de rakna et stort lekkert strekkmerke over navel også[:'(] 
Men jeg overlever nok, hadde glemt hele strekkmerkene jeg, men nå er di jo begynt å vise igjen da.
Men de er ikke livets undergang heller[:)] 

vi bærer tross alt et lite menneskebarn til verden, klart at det merkes på kroppen. kan være kjipt med en gang, men det er så utrolig verdt det!!!!!!!!

nei får vel bare leve med det... glømmer vel fort de merkene når babyen kommer.. btw: nokk en stor motivasjon for å presse ungen ut[:D]

Back
Topp