NEEEEI :( FANT DEN!

Annikeen

Forelsket i forumet
Trenger noen synske her!! Har mistet forlovelseringen min, og aner virkelig ikke hvor den er :( :(

Ingen som vil hjelpe meg?! :p

hvor så du den sist?

ORIGINAL: EricaJenta

hvor så du den sist?

Tja, sei det. Tok den av meg i går pågrunn av at den var så trang på ringfingeren, og selvsagt fikk jeg den ikke på igjen. Så jeg satte den liksågreit på lillefingeren, der den ikke gled av så lett. Jeg hadde den på meg i dag. Isted så spiste jeg fruktcoctail, og jeg har en liten vane meg å "kakke" på skåle med ringen, og der la jeg merke til at den var bort :(
Jeg har heldivis ikke vært ute i dag, så den MÅ være inne i huset. Men alt jeg vet, så kan den godt ha landa nedi dassen, så da er den borte... Uff, jeg holder jo bare pusten er å tenker som bare faan :)

Hm, da må du sjekke slike plasser som inni oppvaskmaskina, kjøleskapet, mellom putene i sofaen,vaskemaskina, tørketrommelen og ellers slike plasser du har styrt litt med med hendene idag...
Håper du finner igjen ringen!! [:)]

ORIGINAL: MercedesBærta.

Hm, da må du sjekke slike plasser som inni oppvaskmaskina, kjøleskapet, mellom putene i sofaen,vaskemaskina, tørketrommelen og ellers slike plasser du har styrt litt med med hendene idag...
Håper du finner igjen ringen!! [:)]

Takk - skal gjøre det nå! :p

Back
Topp