Neeeei! Den er tilbake!

oek

Flørter med forumet
Herregud, den forferdelige buffaloskoen er tilbake!! 
Hvilken idiot fant ut at den kunne dras frem igjen? Den skulle bare ligge helt innerst i kottet, under noen gamle slitte jakker og bli glemt, og aldri tatt frem igjen!

http://minmote.no/index.php/2011/08/%E2%80%93-det-er-en-it-sko/

Noen flere som syns dette er en fæl sko? Det er vel ikke bare meg, vel?!

Husker de var sykt gode å gå med 

Hadde ikke gjort noe å få litt høyde igjen... Men nei, jeg tror jeg nå trives med beina litt nærmere jorden;)

Enkelte ting bør ikke forlate bildeseriene i magasiner. Det er forresten langt mellom herresko med platå og buffalosko, men det er tydeligvis ikke så viktig

AnaBanana skrev:

TonjeJenta skrev:

AnaBanana skrev:

Fine sko <3

*lmk88* skrev:
Fine sko <3

Det er ikke bare en fæl sko... Det er det desidert fæleste skoslaget som finnes!
Jeg blir så flau når jeg ser folk som går med det.. Det blir for meg like ille som onepiece på besteforeldre.. Slike sko hører ikke hjemme noen steder, de er horrible og minner meg om traktorhjul... Fysj så grelle de er.... 

sjokkerer meg ikke i det hele tatt... leggvarmere og alt annet vræl som var inn på den tiden er tilbake så...

Hahaha. Husker jeg var skikkelig uttafor på ungdomsskolen, for jeg var en av de få jentene som ikke hadde buffalo og miss sixty. Men jeg ønsker meg virkelig ikke disse skoene i dag :P
Syntes de var vanvittig kule på den tiden da. Hihi

Jeg gikk jo på barneskolen når denne trenden var størst, men jeg likte liksom aldri buffalo skoene noe særlig. Derimot var jeg stor fan av Spice Girls, og jeg fikk sko i "sølv" med "Spice" og "Girls" skrevet over på hver sin sko. De var jo høye, som buffaloskoa, men litt andeledes allikevel. 

Nå er jeg ikke lenger Spice Girls fan, men selv i dag ville jeg valgt sølvskoa med Spice Girls fremfor buffalo!

Dramadama skrev:
Hahaha. Husker jeg var skikkelig uttafor på ungdomsskolen, for jeg var en av de få jentene som ikke hadde buffalo og miss sixty. Men jeg ønsker meg virkelig ikke disse skoene i dag :P

Jeg sparte i mååååånedsvis for å kjøpe det første paret, alt av penger jeg fikk til bursdag og jul gikk til sånne...
Og jeg husker jeg utstøtte pappa, gikk rundt å så veeeeeeldig deprimert ut og snakket ikke med nooooen hjemme kun fordi han sa nei til å kjøpe miss sixty bukse til meg...
Jeg gikk ut av det med enda ett par sånne sko og to bukser, samvittighet funket som bare pokker her :P

Dramadama skrev:

Ufattelig stygge! emoticon emoticon  Faktisk noen av de styggeste skoene som noensinne er lagd, etter min mening. Ler når/om jeg ser folk bruke slike!

Rekekreke skrev:

Dramadama skrev:

Jeg sparte i mååååånedsvis for å kjøpe det første paret, alt av penger jeg fikk til bursdag og jul gikk til sånne...
Og jeg husker jeg utstøtte pappa, gikk rundt å så veeeeeeldig deprimert ut og snakket ikke med nooooen hjemme kun fordi han sa nei til å kjøpe miss sixty bukse til meg...
Jeg gikk ut av det med enda ett par sånne sko og to bukser, samvittighet funket som bare pokker her :P

Jeg gjorde det samme med pappaen min hahahaha!! Sa at jeg ikke hadde noen bukser og han gikk fem på hihi.. Ut gikk jeg med to Levis bukser ;P Utspekulert jeg?! Nei da ;P

spirrevippvipp skrev:
*rekker hånda høyt i været* for en grusom sko!

Back
Topp