Neeeei *beklager ekkle detaljer*

Ann Kristin

Andre møte med forumet
Blod!!!?
Begynt å komme brun/rødt slim
Har aldri hatt noe sånnt i de andre svangerskapene så nå sitter jeg her å er redd.
Har hatt små smerter i magen.

Hva hadde dere gjort??
 
Det trenger ikke bety at noe er galt. Det kan gå fint likevel. :) Krysser fingrene for deg :) Tror dessverre at det ikke er så mye å gjøre annet enn å vente og se.. :(
Hvor langt er du på vei?
 
Det trenger ikke bety at noe er galt. Det kan gå fint likevel. :) Krysser fingrene for deg :) Tror dessverre at det ikke er så mye å gjøre annet enn å vente og se.. :(
Hvor langt er du på vei?
Jeg er 6+0 i dag så jeg vet det ikke er noe å gjøre.
 
Om man er usikker på om man har mistet henviser legen da til UL?
 
Blod!!!?
Begynt å komme brun/rødt slim
Har aldri hatt noe sånnt i de andre svangerskapene så nå sitter jeg her å er redd.
Har hatt små smerter i magen.

Hva hadde dere gjort??

Mange har små blødninger iløpet av svangerskapet, så det trenger ikke bety noe :) Men sier også som det allerede er nevnt, det er vel ikke så mye mer å gjøre enn å vente å se… Har du fått noe mer vondt?
Krysser fingrer for at det bare er en uskyldig blødning! :)
 
Blod!!!?
Begynt å komme brun/rødt slim
Har aldri hatt noe sånnt i de andre svangerskapene så nå sitter jeg her å er redd.
Har hatt små smerter i magen.

Hva hadde dere gjort??
Det samme har skjedd med meg i dag også. Er ca 4+5 i dag. Er på en øy langt vekk fra alt av lege de neste to ukene, så for meg er det ikke annet å gjøre enn å vente. Krysser fingre og bein for oss begge. ;)
 
Det samme har skjedd med meg i dag også. Er ca 4+5 i dag. Er på en øy langt vekk fra alt av lege de neste to ukene, så for meg er det ikke annet å gjøre enn å vente. Krysser fingre og bein for oss begge. ;)
Huff da TO UKER?? Hvordan klarer du det??
Krysser alt jeg har for at alt er bra med spirene våre
 
Det samme har skjedd med meg i dag også. Er ca 4+5 i dag. Er på en øy langt vekk fra alt av lege de neste to ukene, så for meg er det ikke annet å gjøre enn å vente. Krysser fingre og bein for oss begge. ;)
Uff da, håper det bare er en uskyldig blødning for dere begge og at alt går bra med spirene deres <3
 
Back
Topp