Neeeeei!!!

Nei...har hu sletta seg [:(]

Å..Det var jo trist.

Håper hu kommer tilbake igjen snart... Kanskje det bare er en liten juleferie [:)]

Det var trist a hun sletta seg!

Hun la meg heldigvis til på facebook for en stund siden så jeg får ikke mista kontakten helt.[:)]

INGEN FLERE SLETTER SEG NÅ!!![:@][>:]

ORIGINAL: MOVED:Nikki!

begynner jo å ligne generell dette jo!
en velger å slette seg så skal ALLE andre følge trenden!
blir for dumt!

her er nikki krass...men sorry-det irriterer meg!

men om folk absolutt ikke vil være her så nei vel!

men fruluna ville ha pause herfra,selvfølgelig., ingen skal være her når det ikke er ønskelig!
hun er innom når hun føler for det

Helt enig med deg!!!!

Har selv hatt meg en "kunstpause"[;)][;)][;)]
Var deilig og få litt "fri"

Men enda deiligere å være tilbake i gode gamle gjengen!

Tutla!!!! fikk ikke sagt det til deg da du nevnte at
du ikke følte deg som en i "gjengen"!!!!!
Slik føler vi vel alle!!!!!
Kommer til å savne deg masse!!!
Satte virkelig pris på ditt nærvær!!!!

Håper du er inne og snikleser, og snart er på
plass igjen!!!![;)][;)][;)]

Jeg har hengt her inne i over ett år, men følte meg ikke "i gjengen" jeg heller! Helt til jeg fikk sånn kort fra Big Horn.. hehehe.. da følte jeg meg plutselig litt med i gjengen allikevel [:D] Så kult at jeg ble husket på!

Litt merkelig, men det blir fort til at man tenker sånn.

Men jeg syns det var rart med mange av de som føler de ikke er "med i gjengen".. Kan ikke skjønne hvorfor.. Både Wenche tutla og silje 81 har jo vært her lenge og jeg føler at jeg "kjenner" de.. Hvis de ikke er med i gjengen så er ikke jeg heller det!

ORIGINAL: MOVED:Nikki!

du er ikke med i gjengen lillefix og ikke jeg heller. for det er ikke noe gjeng[:D][:D]
bare en masse skravlesyke mammaer som koser seg her inne når vi er pålogget!

men om vi skal ha en gjeng så bli med til meg når jeg vil ha mamma treff i det nye huset mitt!=)
så skal du bli med i gjengen! alle som vil kan sove hos meg,da må vi sove oppå hverandre,hehehe!=)

Eg fylle opp slagskipet å komme!!!!![:D][:D][:D][:D]

Jeg er her inne når jeg har tid og anledning jeg[;)] Har jeg ikke tid.. så klarer jeg å la være[:)] Så derfor skjønner ikke jeg poenget med å slette seg fordi det tar så mye tid.. sånt må man jo klare å styre.. eller? Jeg gidder i alle fall ikke å slette meg[:D] Er det en periode.. feks nå før jul.. at det er mye å gjøre.. så gjør jeg heller de tingene.. og er det tid til overs så ser jeg innom her[:D][:D][:D]

Back
Topp