Neeeeeeiii!

Oppdatert i første innlegg...

Takk alle sammen!

ORIGINAL: Henriette1986

Hmm rart at de ikke har sett noe .. jeg mistet i 5+4 og da så de kun foster sekken og en blødning.. da sa de at jeg hadde mistet... håper den har steget til du får svar ihvertfall!!! lykke til

Men en plommesekk bør det ivhertfall være der da :P

[:(]
så ikke noe nei....

ORIGINAL: Sikon

Å guuuud, neeei håper virkelig det er en liten spire der vennen! Dette fortjener du virkelig ikke, håper og håper!!! Krysser deg jeg har for at en lille vokser!!!!!!!!!!!!!!!

*godklemmer fra meg*

Ååå, du er så god!

Jeg er helt fortvilt nå.. Legen var veeeldig nøye og flink, og leitet virkelig, men vi får bare vente å se! Herreguuud, som jeg håper alt er som det skal.....
Jeg klarer ikke å gjøre noe nå, ligger her bare og er fortvilt... Føles helt forferdelig å ikke kunne gjøre noe.. og ikke vite noe.. Snufs!

Hei,jeg var på tidlig ultralyd i dag. Legen regnet med at jeg var nesten 6 uker på vei,vi så kun en svart klump. Det er helt NORMALT sa legen. Han sa at hvis jeg kom tilbake om to uker kunne vi se hjerte og noe mer som ligner et foster. Så ikke tenk for negativt nå;)
Ønsker deg lykke til med hcg prøven[;)]Det går nok bra skal du se..

jepp, to dager ja

Veel, akuratt nå føler jeg meg ikke gravid, men jeg har vært veldig vekslende hele tiden da.. kan være KJEMPE kvalm i ene øyeblikket, og neste merker jeg ingenting!

Men før i dag var jeg kvalm..
Har sluttet å blø, litt spotting bare.

Føler liksom det skulle gjort sååå mye vondere om jeg mister..! Sist hadde jeg ekstremt vondt når jeg mistet!
Uff, vanskelig å si, og jeg er veldig redd, så tørr liksom ikke tenke så mye på det..! (akuratt som det går ann å IKKE tenke på det...!)
[8|]

Men tror ikke jeg har blødd nok til at jeg har kunnet mistet.. Sist blødde jeg iallefall MYE mer... Hmm!

ORIGINAL: labbetussen

Hei,jeg var på tidlig ultralyd i dag. Legen regnet med at jeg var nesten 6 uker på vei,vi så kun en svart klump. Det er helt NORMALT sa legen. Han sa at hvis jeg kom tilbake om to uker kunne vi se hjerte og noe mer som ligner et foster. Så ikke tenk for negativt nå;)

TUSEN takk!
Svart klump ja, hva var det da..? Vet du det?

Legen sa den slimposehinnen var 8mm i diameter, så den hadde plass til å ha en spire i, sa han! Men får ny UL om en uke dersom hcg prøvene stiger. Da skal jeg komme tilbake, og de skal lokalisere graviditeten, for å finne ut om den er i livmoren, eller utenfor!

Ja, dette bare MÅ gå bra! [:)]

ORIGINAL: Cameleon

ORIGINAL: labbetussen

TUSEN takk!
Svart klump ja, hva var det da..? Vet du det?

Legen sa den slimposehinnen var 8mm i diameter, så den hadde plass til å ha en spire i, sa han! Men får ny UL om en uke dersom hcg prøvene stiger. Da skal jeg komme tilbake, og de skal lokalisere graviditeten, for å finne ut om den er i livmoren, eller utenfor!

Ja, dette bare MÅ gå bra! [:)]

Ja det var vel den slimpose greia,han mente at om noen uker kunne vi se mer inni den,men det var for tidlig nå. Han mente det var umulig å se noe inni den såpass tidlig i svangerskapet ihvertfall.
Håper hcg din stiger nå da.Ønsker deg ihvertfall lykke til[;)]

Back
Topp