Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Henriette1986
Hmm rart at de ikke har sett noe .. jeg mistet i 5+4 og da så de kun foster sekken og en blødning.. da sa de at jeg hadde mistet... håper den har steget til du får svar ihvertfall!!! lykke til
Men en plommesekk bør det ivhertfall være der da :P
ORIGINAL: Sikon
Å guuuud, neeei håper virkelig det er en liten spire der vennen! Dette fortjener du virkelig ikke, håper og håper!!! Krysser deg jeg har for at en lille vokser!!!!!!!!!!!!!!!
*godklemmer fra meg*
ORIGINAL: labbetussen
Hei,jeg var på tidlig ultralyd i dag. Legen regnet med at jeg var nesten 6 uker på vei,vi så kun en svart klump. Det er helt NORMALT sa legen. Han sa at hvis jeg kom tilbake om to uker kunne vi se hjerte og noe mer som ligner et foster. Så ikke tenk for negativt nå;)
Ønsker deg lykke til med hcg prøven[;)]Det går nok bra skal du se..
ORIGINAL: Cameleon
ORIGINAL: labbetussen
Hei,jeg var på tidlig ultralyd i dag. Legen regnet med at jeg var nesten 6 uker på vei,vi så kun en svart klump. Det er helt NORMALT sa legen. Han sa at hvis jeg kom tilbake om to uker kunne vi se hjerte og noe mer som ligner et foster. Så ikke tenk for negativt nå;)
Ønsker deg lykke til med hcg prøven[;)]Det går nok bra skal du se..
TUSEN takk!
Svart klump ja, hva var det da..? Vet du det?
Legen sa den slimposehinnen var 8mm i diameter, så den hadde plass til å ha en spire i, sa han! Men får ny UL om en uke dersom hcg prøvene stiger. Da skal jeg komme tilbake, og de skal lokalisere graviditeten, for å finne ut om den er i livmoren, eller utenfor!
Ja, dette bare MÅ gå bra! [:)]