Neeeeeei

Anelim

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Sensommerbarna 2016
ImageUploadedByBV Forum1450386104.785200.jpg

Jeg tok denne nå! Jeg burde jo vært mye lengre på vei enn dette noen som har erfaring?

Husk at den teller uke fra befruktning - ikke fra første dag i siste mens slik som man vanligvis teller uker :-)

Jeg fikk 2-3 på digital i dag, 4+2. Men det trenger jo ikke bety noe, hcg er ikke lik hos alle. Hos noen stiger den litt seinere. Håper det er årsaken hos deg ❤️

Jeg fikk 1-2 på digital 4+1, så tror det ikke har noe å si så lenge stigningen er bra :)

Tror ikke de er helt til å stole på. Hvis du vet når du hadde eggløsning er det nok det som er riktig :)

Hvorfor gjør du sånt mot deg sjølv?? Ikkje ta digital før uke 5-6 for å være sikker på stigning! (Når du skal teste etter stigning)

Den sier 1-2 fordi den teller ikke de 2 føste ukene fra mens.

Mulig du har lav HCG, men det har ikke så mye å si, fikk beskjed i går av jm jeg snakket at etter en graviditet så kan egget gå litt i dvale et par dager... Spermen lever jo lenge inni der... Så jeg ville ikke ha stresset❤️

Trenger jo ikke bli gravid akkurat på EL, så hvis du har blitt gravid noen dager etter så viser jo testen ganske rett da den teller fra befruktning. Så må du legge på 2 uker ca og da er du på ca 4 uker... Stemmer ganske bra vil jeg si..

Akk... Jeg MÅ ta en ny i morgen.. Eller nå er det snart i morgen.. Får ta når jeg må tisse igjen da ;p åhrr.. Mista i uke 6 sist, klarer ikke å glede meg nå. :/

Back
Topp