Kal-El Forumet er livet 3 Jan 2010 #1 Hvorfor ble tråden om meg slettet????? Endelig et lyspunkt i den kjedelige hverdagen min, og *vips* - borte... [:(]
Hvorfor ble tråden om meg slettet????? Endelig et lyspunkt i den kjedelige hverdagen min, og *vips* - borte... [:(]
L løve78 Forumet er livet 3 Jan 2010 #2 Jeg rakk ikke lese side 2 engang jeg...var det noe heftig info der som jeg gikk glipp av eller??[:D]
Nurkis Gift med forumet 3 Jan 2010 #3 fordi bv ikke tillater identifisering av brukerne..... supermann....? [;)]
M MammaOkt Forumet er livet VIP 3 Jan 2010 #4 ORIGINAL: LiljaLilly Kommer sikkert en ny tråd om deg snart [:)] Er jo en ny stort sett hver dag, så du trenger neppe vente så lenge. [8D] Du MÅ være synsk!![:o][8D]
ORIGINAL: LiljaLilly Kommer sikkert en ny tråd om deg snart [:)] Er jo en ny stort sett hver dag, så du trenger neppe vente så lenge. [8D] Du MÅ være synsk!![:o][8D]
M mammatileijente Forumet er livet VIP 3 Jan 2010 #5 Enig med Lizzy.. blir litt sånn breeg tendenser her[;)]