Frøken Fjong
Glad i forumet
Jeg skulle ta på dataen i morges da jeg stod opp,men den virket ikke...så måtte få sambo sin kompis (som har god peiling på data) til å fikse den..han fortalte at vi mest sannsynlig hadde fått en virus og at ABSOLUTT ALT SOM VAR LAGRET PÅ DATAEN VAR SLETTET..DVS AT JEG HAR MISTET ALLE BILDENE AV SANDER,(og det var mange)FILMER AV HAN, ALT AV MUSIKK OSV..
Anger så fælt på at jeg ikke har fremkalt bildene av han eller lagret de på en cd..[:(][:(]
Anger så fælt på at jeg ikke har fremkalt bildene av han eller lagret de på en cd..[:(][:(]