neeeeeeeeeeeeeiiiiii..

Frøken Fjong

Glad i forumet
Jeg skulle ta på dataen i morges da jeg stod opp,men den virket ikke...så måtte få sambo sin kompis (som har god peiling på data) til å fikse den..han fortalte at vi mest sannsynlig hadde fått en virus og at ABSOLUTT ALT SOM VAR LAGRET PÅ DATAEN VAR SLETTET..DVS AT JEG HAR MISTET ALLE BILDENE AV SANDER,(og det var mange)FILMER AV HAN, ALT AV MUSIKK OSV..
 
Anger så fælt på at jeg ikke har fremkalt bildene av han eller lagret de på en cd..[:(][:(]
 
 
åh nei så trist!!! [:(] føler virkelig med deg nå!!!
 
ORIGINAL: mrsdior

NEI!!!!!!!   [:@][:@][:@][:@][:@][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

husk og ta back up....

 
 
jepp..godt råd til alle dere!!
 
NEEEI!! Det er jeg også så utrolig redd for! Føler med deg! Så utrolig trist!!! Hadde du ikke delt bildene med noen? Sendt noen bilder til noen eller noe? 
 
ORIGINAL: tonemoren

NEEEI!! Det er jeg også så utrolig redd for! Føler med deg! Så utrolig trist!!! Hadde du ikke delt bildene med noen? Sendt noen bilder til noen eller noe? 

 
jo, heldigvis så har famile og venner fått noen bilder og tatt noen selv..men er det er sikkert flere hundre bilder som vi aldri får sett igjen..[:(]   
 
ORIGINAL: litlå

åh nei så trist!!! [:(] føler virkelig med deg nå!!!
 
ORIGINAL: litlå

åh nei så trist!!! [:(] føler virkelig med deg nå!!!
 
Back
Topp