Need help med netthandel :) *Oppdatert*

t0mmelise

Forumet er livet
Heisann :=)

I dag mista jeg rette tanga mi i bakken(noe jeg har gjort maaaange ganger før) Men denne gangen knakk den [:-]
kjøpte den hos frisør for 3-4 år siden så har jo fått valuta for den [:D]

Men to the point, jeg trenger iallefall ny rette tang..

Har lest at Ghd styler er den beste, vinner av mange tester osv.. Så den vil jeg ha [:D]

På lookfantastic.com får jeg denne med shipping for 811,- men må jeg betale toll? Og evt hvor mye?
De koster 1899,- her i norge hos frisøren så jeg sparer jo en del ved å bestille der.

Også stikk kontakten der, er den sånn engelsk greie?
er det sånn at man kan skru opp den også er det vanlig norsk inni der? var nemlig det på ei jeg kjøpte i utlandet før..

Hååååååper det er noen som kan svare :) jeg har sjekka på ghdhair.com at den siden er godkjent, at det ikke er kopi rettetang :)

Tuuuusen takk Juliann for tipset om siden, den siden der betaler tilbake toll avgiften om pakken blir stoppa [;)]
jeeeeejjj.. da blir det billig dyr rette tang på meg [:D]
genial side, fant også favoritt parfymen min der [;)] viktor & rolf - flowerbomb.. koster 700 og no for 50 ml her på esthetique og der kosta den 468 for 50 ml [:)][:)][:)]

thæææænk you very much

du må betale 25% ja[:@]

jepp, når det er over 200 kroner tror jeg!

ORIGINAL: t0mmelise

I dag mista jeg rette tanga mi i bakken(noe jeg har gjort maaaange ganger før) Men denne gangen knakk den [:-]

Har lest at Ghd styler er den beste, vinner av mange tester osv.. Så den vil jeg ha [:D]

På lookfantastic.com får jeg denne med shipping for 811,- men må jeg betale toll? Og evt hvor mye?
De koster 1899,- her i norge hos frisøren så jeg sparer jo en del ved å bestille der.

er det sånn at man kan skru opp den også er det vanlig norsk inni der? var nemlig det på ei jeg kjøpte i utlandet før..

Hååååååper det er noen som kan svare :) jeg har sjekka på ghdhair.com at den siden er godkjent, at det ikke er kopi rettetang :)

Jeg har handla MASSE fra utlandet på internett, både klær, hårprodukter, trommestikker og fiskeutstyr faktisk, og jeg har aldri betalt toll for noe av det. Jeg tror de gjerne krysser av for at det er gave når de sender utenlands, slik at kjøpern slipper å betale toll. Men jeg er litt usikker på det altså!

Hmm.. okei da :) kanskje sjekke det før jeg bestiller da [;)]

Eldorado : Ja jeg har bestilt sminke på prettyskin4less.com og strawberrynet og da har de krysset av for gave når de har sendt den.. kan jo høre med de om de gjør det [:)] da har jeg handlet for 500-1000 kr.

Jeg kjøpte min GHD styler på Lookfantastic. Tok av den kontaktgreia slik du sa så passet den i norsk kontakt :)  Jeg betalte toll, men hadde heller i krysset av for å få sendt som gave. Tanga er foresten super. Har hatt den i flere år og den funker fortsatt like bra!

Jeg har handla mye på denne nettsida her, men ikke rettetang da..
http://www.feelunique.com/brands/ghd/irons -ser ut som det kan være samme rettetanga?

Her er det fri porto også skriver de på pakken at den har mindre verdi enn den har på det som ligger inni, så da har jeg sluppet toll..Men jeg har ikke handla for så mye enda da..Men du kan jo evnt sende en mail å høre ang dette og stikkontakten?!
Har vertfall vert kjempefornøyd med service og sendetider her[:D]

Siden 1 dollar = 5.97 kroner, kan du få den en del billigere på eBay [:)]
http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=ghd+styler&_sacat=See-All-Categories
Hvis den er 230V, kan du bytte stikkontakt, voltgreiene må du evt. høre med selger om, eller se i beskrivelsen om det står[:)] Si fra hvis du trenger hjelp! [;)] Ulempen er muligens lengre postgang...

ORIGINAL: juliann

Jeg har handla mye på denne nettsida her, men ikke rettetang da..
http://www.feelunique.com/brands/ghd/irons -ser ut som det kan være samme rettetanga?

Her er det fri porto også skriver de på pakken at den har mindre verdi enn den har på det som ligger inni, så da har jeg sluppet toll..Men jeg har ikke handla for så mye enda da..Men du kan jo evnt sende en mail å høre ang dette og stikkontakten?!
Har vertfall vert kjempefornøyd med service og sendetider her[:D]

Det er samme tanga ja [:)] ja jeg sender de en mail å hører jeg [:)]
Tusen takk :)))

ORIGINAL: lille snegle

Siden 1 dollar = 5.97 kroner, kan du få den en del billigere på eBay [:)]
http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=ghd+styler&_sacat=See-All-Categories
Hvis den er 230V, kan du bytte stikkontakt, voltgreiene må du evt. høre med selger om, eller se i beskrivelsen om det står[:)] Si fra hvis du trenger hjelp! [;)] Ulempen er muligens lengre postgang...

Sjekket litt opp her men de sender ikke utenfor usa stod det ? [8|] den ble billigere der ja men mener at de har 110v..
hmm.. takk for tipset :) må se litt rundt :) sparer jo penger på å bestille det istedet for å kjøpe til 1900,- her :D

ORIGINAL: chianti

Jeg kjøpte min GHD styler på Lookfantastic. Tok av den kontaktgreia slik du sa så passet den i norsk kontakt :)  Jeg betalte toll, men hadde heller i krysset av for å få sendt som gave. Tanga er foresten super. Har hatt den i flere år og den funker fortsatt like bra!

Godt å høre at du er fornøyd med tanga [:)]

Æsj, det var budrunde jeg såg på, de var ikke så mye billigere derfra likevel på kjøp-nå [:)] *nursingfog*

lille snegle : ja stemmer, budrunde ja.. men men :) takk for hjelpa uansett :)

Oppdatert i første innleegg :) da skal jeg bestille [:D]

ORIGINAL: t0mmelise

Tuuuusen takk Juliann for tipset om siden, den siden der betaler tilbake toll avgiften om pakken blir stoppa [;)]
jeeeeejjj.. da blir det billig dyr rette tang på meg [:D]
genial side, fant også favoritt parfymen min der [;)] viktor & rolf - flowerbomb.. koster 700 og no for 50 ml her på esthetique og der kosta den 468 for 50 ml [:)][:)][:)]

thæææænk you very much

Så bra [8D] Hva har vi ikke babyverden for !? [8D] er veldig fornøyd med handlingen der vertfall, venter på en cliniderm selvbruningskrem og bitotherm bodylotion nå [;)] Hvordan vet du at de betaler tollen om pakken blir stoppa?`Så genialt da [:D] Hva med stikkontakten da, fikk du sjekka opp i d!?

Juliann : Jeg leste det på nettet der ei hadde skrevet det også sendte jeg en mail til de og spurte og der skrev de:

Dear Tine,

We are based in Jersey Channel Islands so if customs stop a package there is every chance it will get taxed, they do cherry pick so not ever order we send gets stopped.

We do refund customs charges back, all we ask for is a copy of the invoice showing the amount paid.

wiiiii [:)][:)][:)] oooh, selvbrunings krem ja.. gosh... det må jeg kjøpe meg.. endelig kan vi bruke det igjen [:)]
velgid fornøyd med modelco sin spray som de selger på esthetique så kanskje de har den også der [:D]

GENIALT :) thank yooou :)

Back
Topp