Nedtur..

Marrrrjo

Andre møte med forumet
Var på OUL i dag, var veldig spent ettersom jeg ikke har kjent liv osv..
Hu som tok ul klarte ikke å finne ungen då hun fikk tatt noen skikkelige mål..
Hu mente det var fordi ungen var alt for liten og magen for godt polstret..
I følge mens er jeg 18+6, hu satte meg til 17+4..

Og det er jo sånn som skjer, men hu burde vel allikevel klare å finne ungen. Vi såg toppen på hode og det var vel det. Hu sa det var hjerteaktivitet, uten at vi såg noe til det.
Fikk ny time om to uker og jeg er nervøs som bare det..

Flere som har hatt det slik?

Jeg er stor og tok utvendig ul 10+6 som du ser på bildet mitt. Aldri har de hatt problemer med å finne babyen på ul. Syns det var merkelig, og hvordan kunne hun da si 17+4 om hun ikke fant den?

Jeg er stor og tok utvendig ul 10+6 som du ser på bildet mitt. Aldri har de hatt problemer med å finne babyen på ul. Syns det var merkelig, og hvordan kunne hun da si 17+4 om hun ikke fant den?
Hun fant toppen på hode så fikk tatt mål der sa a, men fikk forskjellig hver gang.

Ville forlangt en ny OUL fort. Høres ut som hun er urutinert.

Var på OUL i dag, var veldig spent ettersom jeg ikke har kjent liv osv..
Hu som tok ul klarte ikke å finne ungen då hun fikk tatt noen skikkelige mål..
Hu mente det var fordi ungen var alt for liten og magen for godt polstret..
I følge mens er jeg 18+6, hu satte meg til 17+4..

Og det er jo sånn som skjer, men hu burde vel allikevel klare å finne ungen. Vi såg toppen på hode og det var vel det. Hu sa det var hjerteaktivitet, uten at vi såg noe til det.
Fikk ny time om to uker og jeg er nervøs som bare det..

Flere som har hatt det slik?
Jeg har også litt ekstra, men jeg tok ul på magen i uke 9 og 12 tror jeg det var, og i uke 12 fikk han målt fra hode til rumpe. .jeg hadde også krevd ny oul, det går jo ikke an å si sånn! Skjønner godt at du blir nervøs. .:wideyed: jeg hadde ringt legen min asap og krevd ny ul .

Har ekstra polstring selv og tok utvendig ul allerede i uke 8/9. Så hun burde sett babyen, ganske tydelig også. Krev en ny time du :)

Fikk ny time den 29 des, men det er jo så lenge til.. Har jo hatt litt ekstra på magen med de to andre og, og det har aldri vært et problem..
Hu mente jeg var mye mindre på vei enn det jeg sa.. Men jeg veit akkurat dagen ungen ble unnfanget, jobber natt så er liksom ikke så ofte det skjer :angelic:

Ekstra polstring skal ikke ha noe betydning ved ul. Hun her hørtes jo helt betuttet ut. Hadde forlangt ny ul. Hva de kan finne på og unnskylde sin egen inkompetanse med altså. Makan.

Bra du skal tilbake på ny ul. Hun der hørtes jo bare helt fjern ut. Lukta det sprit av ånden hennes??? :D :))

Å måle hodet holder ikke for å kunne sette termin, så ikke tenk på det, det blir nok rettet opp i når de får målt mage og lårben også :) Bra du får komme tilbake før nyttår, jeg må vente til 8.1. før jeg får komme inn igjen... :/ Her fikk de riktignok målt, men hun syns ikke hun fikk gjort det godt nok og ville at vi skulle komme tilbake. Husk at de ser mer enn vi klarer å oppfatte, så stol på at hun har sett god hjerteaktivitet og prøv å nyt jula <3

Huff, håper neste ultralyd blir en bedre opplevelse og at du klarer å slappe av frem til den :)

Høres da merkelig ut å si noe sånt! Hadde håpa at jeg aldri hadde sett noe mer til henne Og forsikret meg om at ny UL er til en annen person! Hadde jeg ringt og hørt om så jeg hadde sluppet hun noe mer.

Men du fikk jo heldigvis ny time fort da, jeg var på oul mot slutten av november, og der fikk hun ikke sett hjertet ordentlig, så hun ville ha meg inn på ny time. Ny time ble 6. januar, så det kan jeg si er lenge å vente! :p

Hun prøvde seg først med ny time på nyåret, men merka nok at vi ble bekymret så da fant hu en ledig time litt kjappere.. Skal til ei anna denne gangen. Virka som de hadde dobbelt booka så hu jeg skulle egentlig vært hos ei anna.

Hun prøvde seg først med ny time på nyåret, men merka nok at vi ble bekymret så da fant hu en ledig time litt kjappere.. Skal til ei anna denne gangen. Virka som de hadde dobbelt booka så hu jeg skulle egentlig vært hos ei anna.
Vi fikk ikke verdens beste bilde vi heller (du kan se det på profilen min), men hun ble målt til 16+6 og jm så alt hun skulle. Jeg ble bedt om å holde opp mageskinnet, vet ikke om det er noe du kan spørre om du bør gjøre og. De er ganske vant med overvektige gravide på Riksen, og jeg blir alltid bedt om det når jm skal høre hjertlyden også.

Back
Topp