Nedtur

Plexy

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
I dag ble jeg sendt hjem fra jobb pga kvalme og oppkast. Svetten rant fra ansiktet og følte meg grønn. Postafen hjalp ikke særlig heller. Første jeg gjorde når jeg starta vakta var å kaste opp frokosten. Bleh. Siden det kan bli travelt i mottaket ville de heller ringe etter noen andre.
Føler meg ubrukelig i dag, jeg er ikke den som vil dra hjem fra jobb uten videre :( Nå må denne kvalmen gi seg snart! 17 uker i dag.

-iPhone appen-

Jeg føler innmari med deg! Det høres helt pyton ut. Du må jo bli litt bedre snart!

♡Termin 20. februar ♡

Føle me deg.. Har d sånt her o.. Heldigvis (bank i bordet) kje spydd i d sista, men kvalmen e grusom..har måtta sjukemeldt meg (jobbe i bhg)..håpe d ska bli bedre..xx..

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff masse god bedring! Husk å tenke litt på deg selv også. Vet selv man gjerne vil være på jobb. Men tenk på helsa og den lille også. kvalme er ikke noe særlig nei...og ikke hodepine heler..bra det kommer noe godt ut av det til sist..

Takk! Jeg sovna på sofaen, der sov jeg nesten 3 timer :O Snodig. La meg jo tidlig i går kveld for å få en god natts søvn.

Huff, vet akkurat hvordan du har det :( Håper du blir bedre <3

Så kjedelig! God bedring :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp