Nedtur :(

• Trådstarter Trådstarter mrspurple
  • Opprettet Opprettet
M

mrspurple

Guest
Vi har planlagt siden i fjor sommer at vi skulle til syden i år, men pga service på bil, så har vi ikke råd :( og nå nærmer ferien seg og jeg merker mer og mer at keg viiiiil!! :( fy så nedtur å vite vi kunne reist til syden neste uke!!!

Ikke råd til restplass en gang? Er kanskje ikke billig i juli uansett :)

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Kan dere ikke heller ta dere en restplasstur til høsten? Spare litt i to-tre måneder nå, så har dere lommepenger? :)

Huff... dere må opparbeide dere en buffer. jeg snakker av erfaring! ;)

Men får håpe dere klarer skrape sammen noe til vinteren eller finner på noe kjekt her hjemme :)

Huff... dere må opparbeide dere en buffer. jeg snakker av erfaring! ;)

Men får håpe dere klarer skrape sammen noe til vinteren eller finner på noe kjekt her hjemme :)

Servicen slukte det vi hadde i bakhånd til ferien.. Så sånn gikk det.. Men vi fant ut vi fikk mer i skattepenger enn først anntatt så vi klarer det kanskje alikevel ;) finner ut i kveld :) har ihvertfall bestillt pass nå. Skulle ha det iløpet av ei uke nå, så da får vi ta en tur fra slutten av nedte uke :D

Servicen slukte det vi hadde i bakhånd til ferien.. Så sånn gikk det.. Men vi fant ut vi fikk mer i skattepenger enn først anntatt så vi klarer det kanskje alikevel ;) finner ut i kveld :) har ihvertfall bestillt pass nå. Skulle ha det iløpet av ei uke nå, så da får vi ta en tur fra slutten av nedte uke :D

Det er bra ;)
Det som er lurt å gjøre er å legge bort noen penger på en konto hver måned. Gjerne 500 kr hver? Da har dere plutselig 12 000 etter et tår ;)

Godt det ordnet seg! Her går skattepengene til oppussing av bad, nedbetaling av billån og buffer ;)

Nr. 2 er på vei ~ 20. Februar 2014

Det er bra ;)
Det som er lurt å gjøre er å legge bort noen penger på en konto hver måned. Gjerne 500 kr hver? Da har dere plutselig 12 000 etter et tår ;)

Godt det ordnet seg! Her går skattepengene til oppussing av bad, nedbetaling av billån og buffer ;)

Nr. 2 er på vei ~ 20. Februar 2014

Ja mannen legger av 1000-2000 hver mnd alt etter hvor mYe som skal ut av konto. Så ett års sparing røyk på et blunk :/ men danmark here we come! ;)

Back
Topp