Nedtur med sykemelding?

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Jeg tror jeg må høre med legen i morgen om en sykemelding :/ Jobber med mennesker og har folk rundt meg hele tiden! Sliter med å hjelpe pasienter pga. lukter som gjør meg kvalm, står ved dem da jeg hjelper dem og brekker meg. Her om dagen måtte jeg bare løpe unna fordi jeg måtte spy. Synes det er utrolig leit å be om sykemelding, men så fungerer jeg heller ikke slik jeg burde på jobb! Noe som gjør at det blir mer arbeid på den jeg jobber med...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg var sykemeldt nesten hele forrige svangerskapet. Håper jeg slipper det nå... Håper å holde ut LENGE. Men vil jo vise seg. Blir dette som de 2 forrige blir jeg nok sykemeldt ved et tidspunkt,

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tror jeg må høre med legen i morgen om en sykemelding :/ Jobber med mennesker og har folk rundt meg hele tiden! Sliter med å hjelpe pasienter pga. lukter som gjør meg kvalm, står ved dem da jeg hjelper dem og brekker meg. Her om dagen måtte jeg bare løpe unna fordi jeg måtte spy. Synes det er utrolig leit å be om sykemelding, men så fungerer jeg heller ikke slik jeg burde på jobb! Noe som gjør at det blir mer arbeid på den jeg jobber med...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Synes absolutt ikke du burde synes at en ny sykemelding er nedtur. Vi har alle lov til å være dårlige, og det er ikke ditt ansvar hva som skjer på arbeidsplassen når du er borte.

Har du fortalt arbeidsgiver at du er gravid? De kan i så tilfelle tilrettelegge slik at du kanskje kan jobbe med noe annet, hvis du klarer det.

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

sånn er det noen ganger. Jeg ble sykemeldt 3 uker tidlig i forrige svangerskap, så brakk jeg armen og ble sykemeldt i 8 uker og når jeg skulle på jobb da, så ble jeg anbefalt å ta ut svangerskapspenger fordi jobben min var for risikabel, (jobbet på ungdomshjem). Det er selvsagt ikke stas å bli sykemeldt men noen ganger er det bare sånn det blir :)

Jeg jobber i barnehage og har nettopp blitt sykmeldt pga at jeg ikke får i meg mat. Ikke kvalm, men brekker meg av å spise mat generelt. Det sier seg selv at når man ikke har kapasitet til å jobbe, så går det utover både de du jobber med og eventuelle pasienter/barn.

Back
Topp