Nedtur - matlei

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Lite matlyst og matlei. Nedtur, jeg som skulle kose meg med allverden jeg ikke kunne spise i svangerskapet :hilarious: Er nok fordi jeg er sliten (les: utmattet), så går seg sikkert til. Og for vektas skyld gjør det sikkert ingenting ;)
Men flere som har dårlig matlyst etter fødsel? (Baby er 13 dager)

Samme her... Gleda meg og veldig til å kunne spise alt etter svangerskapet men ingenting som frister samt at jeg er redd for å gi lillemor vondt i magen!
Prøver å få i meg litt mtp melkeproduksjonen, brødmat går i grunnen okei men alt av varmmat byr meg litt i mot! Til og med godteri frister ikke... Må være noe galt ..hehe :-p

Savner og en stor kaffe om morgenen, men da blir det baluba...

Baby er 2 uker i morgen..

Samme her... Gleda meg og veldig til å kunne spise alt etter svangerskapet men ingenting som frister samt at jeg er redd for å gi lillemor vondt i magen!
Prøver å få i meg litt mtp melkeproduksjonen, brødmat går i grunnen okei men alt av varmmat byr meg litt i mot! Til og med godteri frister ikke... Må være noe galt ..hehe :p

Savner og en stor kaffe om morgenen, men da blir det baluba...

Baby er 2 uker i morgen..
Da får våre bursdag på samme dag da :) én ting frister: crispo. Men kan ikke leve på det.hehe.
Mon tro om det skjer noe med smaksløkene etter fødsel

Da får våre bursdag på samme dag da :) én ting frister: crispo. Men kan ikke leve på det.hehe.
Mon tro om det skjer noe med smaksløkene etter fødsel

6 november ja så ut som det kom mange babyer den dagen! Var nok noe i lufta!

Vet ikke hva som gjør det jeg, men sikkert en blanding av hormoner, den nye situasjonen, trøtthet... Mat står iallefall langt nede på lista!

Hadde veldig lyst på sjokolade de første dagene, men nå er det og vekke!

Matlysta ekje på topp her helder.mykje kvalm og dårli i magen!men idag so he ej faktisk spist sjokolade og potetegull :P so kansje matlysta e på vei opp?! :P baby er 13 dager :)

Veldig dårlig matlyst her også! Tror det er fordi det er så mye å tenke på. Og så prioriterer både jeg og kroppen å rope etter søvn fremfor mat.

Svinger veldig her! Men prøver å få i meg nok for å gi mini det han trenger ;) Har f eks ferdig skrellet gulrøtter (i vann) i kjøleskapet, så jeg bare kan hente en der, enkelt og greit. For meg er det egentlig lysten på å LAGE maten som er såpass liten at jeg nesten velger å la være å spise....! :P

6 november ja så ut som det kom mange babyer den dagen! Var nok noe i lufta!

Vet ikke hva som gjør det jeg, men sikkert en blanding av hormoner, den nye situasjonen, trøtthet... Mat står iallefall langt nede på lista!

Hadde veldig lyst på sjokolade de første dagene, men nå er det og vekke!
Ja, jeg for min del ble igangsatt 5.11, hadde kanskje drøyd noen dager uten det.
Jeg var kjeeempesulten de første dagene. Åt som en hest. Kanskje det henger sammen. Jeg ammer ikke, så trenger ikke noe ekstra heller sånn sett.

Veldig dårlig matlyst her også! Tror det er fordi det er så mye å tenke på. Og så prioriterer både jeg og kroppen å rope etter søvn fremfor mat.
Ja, ikke sant. Men samtidig skulle en tro kroppen forstod at mindre søvn krever mer mat..hmm..

Svinger veldig her! Men prøver å få i meg nok for å gi mini det han trenger ;) Har f eks ferdig skrellet gulrøtter (i vann) i kjøleskapet, så jeg bare kan hente en der, enkelt og greit. For meg er det egentlig lysten på å LAGE maten som er såpass liten at jeg nesten velger å la være å spise....! :p
Ja, samme her. Er et ork å lage :p ! Brødskive med salami, liksom. Er jo egentlig ikke tungt, men man er jo sliten :p
Ikke fått hentet meg inn etter fødselen heller, synes igrunn den var traumatisk så det sliter nok litt i hodet det og

Ja, samme her. Er et ork å lage :p ! Brødskive med salami, liksom. Er jo egentlig ikke tungt, men man er jo sliten :p
Ikke fått hentet meg inn etter fødselen heller, synes igrunn den var traumatisk så det sliter nok litt i hodet det og

Off, så synd at du må slite med det i tillegg. Hadde en traumatisk fødsel/ks da storesøster ble født, så vet det kan ta litt tid å komme seg igjen. Men det gjør du etterhvert vetu :) Mat hjelper nok også!! Hehe. Du får kutte opp noen skiver på forhånd, så du bare trenger å slenge på salamiskiva uten å gjøre noe mer :P

Off, så synd at du må slite med det i tillegg. Hadde en traumatisk fødsel/ks da storesøster ble født, så vet det kan ta litt tid å komme seg igjen. Men det gjør du etterhvert vetu :) Mat hjelper nok også!! Hehe. Du får kutte opp noen skiver på forhånd, så du bare trenger å slenge på salamiskiva uten å gjøre noe mer :p
Ja, det er jo litt bedre allerede, men for all del.. De tankene er fint prevensjonsmiddel :hilarious: Kjøpte meg spekeskinke i går, kjenner det frister litt. Og ferdigskåret brød ;)

Henger meg på. Dårlig matlyst her og. Var på topp da vi var på barsel, spiste ganske mye da:P men har dabbet veldig av. Ble litt bedre da jeg ble ferdig med antibiotikaen, men ikke bra:( husker jeg var sånn etter forrige fødsel og, så det går seg vel til. Lage mat må jeg uansett, for toåringen må jo få:P

Henger meg på. Dårlig matlyst her og. Var på topp da vi var på barsel, spiste ganske mye da:p men har dabbet veldig av. Ble litt bedre da jeg ble ferdig med antibiotikaen, men ikke bra:( husker jeg var sånn etter forrige fødsel og, så det går seg vel til. Lage mat må jeg uansett, for toåringen må jo få:p
Ja, sant det, lager jo mat hele tida. Til toåringen, middag, melk til babyen :) skal få ett litt nå sjøl :D

Back
Topp