Nedtrykk der "nede"

Wiccababe

Gift med forumet
Jeg har sånn skikkelig press der nede, å særlig når jeg reiser meg opp. Å det er liksom ved lysken det går fra på en måte om jeg klarer å forklare riktig plass da? Er dette normalt? Hva kommer det av?

tror det er helt normalt, for jordmor spurte meg om ikke jeg hadde kjent noe til det i det siste når jeg var der i uke 24! er vel kanskje bare babyen som presser litt ekstra på! begynner å bli et stort nurk:)

Jeg har nedtrykk, babyen begynner å ta plassen og det presser på.... jeg har fått beskjed om å være forsiktig så ikke livmorhalsen åpner seg. men om det gjelder generelt ved nedtrykk eller om det er fordi jeg har to, vet jeg ikke... men ta forhåndsregler ved tunge løft og sånt så skal det nok gå bra [:D]

ORIGINAL: Champ

Jeg har nedtrykk, babyen begynner å ta plassen og det presser på.... jeg har fått beskjed om å være forsiktig så ikke livmorhalsen åpner seg. men om det gjelder generelt ved nedtrykk eller om det er fordi jeg har to, vet jeg ikke... men ta forhåndsregler ved tunge løft og sånt så skal det nok gå bra [:D]
Har du hatt det lenge? Jeg fikk det i dag jeg, å det har liksom ikke blitt mindre ubehagelig i løpet av dagen heller liksom [:-]

Har sånn jeg også. Fortalte det til jm idag og hun sa at det var helt normalt og ikke noe farlig. Sålenge jeg ikke hadde det "hele tiden". Og det har jeg jo ikke... [:)]

hver gang jeg er hos jordmor sier hun at jeg  er så tidelig i svangerskapet. begynner å lure på når jeg er seint i svangerskapet i følge henne. i siste uke kansje. syns faktisk ikke jeg er så tidlig i sv. begynner å nerme oss ferdige jo.jeg har hatt slik når jeg har gått masse. men det er nok heilt normalt sier de.

Ja, urinprøven min så helt jævlig ut i dag. Men prøvene var fine??[:o]

Back
Topp