Nedtellingen tul

Håper å få tatt en tul på fredag. Da er jeg 8+6. Vil ha en siste sjekk etter at jeg hadde så kraftigere blødninger forrige uke. Har stoppet å blø nå, men har så utrolig lite symptomer, at jeg vil gjerne sjekke at det er liv der inne.

Så da er det 4 dager :)
 
Var på UL 6+1 etter en episode med sterke smerter i magen, akutt kvalme, kaldsvetting, svimmelhet og hørselsnedsettelse. De mistenkte svangerskap utenfor livmoren, men ultralyd viste at knøttet var på riktig plass. Derimot sa hun at hun hadde forventet å se liv, men det fant hun ikke. Sa også at fosteret var lite før hun avsluttet undersøkelsen med å ta en telefon fra noen andre og trykte noen papirer i handa mi og ba meg komme tilbake om en uke... Jeg oppfattet det som at det sannsynligvis var en ma, og hadde ei helt jævlig påfølgende uke med intense magesmerter. Var på ny undersøkelse hos ny lege (samme sykehus) 7+2 og da banka hjertet og alt så bra ut. Tårene trilla for å si det sånn. Ville bare dele min historie for å vise at det er håp selv om de ikke finner liv på første ultralyd ❤ Smertene fant hun ikke årsaken til, men kan være voksesmerter.

Fordelen er at jeg allerede fortalte sjefen min at jeg hadde blitt gravid og mistet etter første undersøkelse siden jeg måtte inn og ut til legen. Da var det ikke like vanskelig å fortelle uka etter at alt så bra ut likevel. Har vært ansatt i 2 uker.. hehe.. Lykke til alle sammen
 
Fikk time i morgen i stedet! Hjelp, jeg kjenner jeg gruer meg litt....
 
1 time!! Wæææ!!
 
Da regner jeg med jeg er ferdig med mine tul-er (dersom ikke noe alvorlig skjer). Har hatt 3 stk mellom uke 5 og uke 8.
 
4 dager!! :D Gleder oss til å se lille knøttet ❤️
 
9 dager til tul nr. 3. Det er riktig nok som en del av duo-testen, ettersom jeg er over 38 år.
Grugleder meg!!
 
Back
Topp