Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow! Hvor langt var du på vei?Jeg hadde igår En fin liten reke med blinkende hjerte på skjermen. Høre det fikk jeg og. Rett under 1 cm og helt perfekt. (Det så ut som gutt )
de kan ikke se det så tidlig, siden kjønnsleppene og penis ser veldig like ut på dette tidspunktet. ;-) min fetter og samboeren hans fikk beskjed på tidlig ul i uke 13 at det var gutt... viste seg på ordinær ul at de hadde tatt feil og det var jente ;-)Jeg hadde igår En fin liten reke med blinkende hjerte på skjermen. Høre det fikk jeg og. Rett under 1 cm og helt perfekt. (Det så ut som gutt )
de kan ikke se det så tidlig, siden kjønnsleppene og penis ser veldig like ut på dette tidspunktet. ;-) min fetter og samboeren hans fikk beskjed på tidlig ul i uke 13 at det var gutt... viste seg på ordinær ul at de hadde tatt feil og det var jente ;-)
Wow! Hvor langt var du på vei?
2,5 time Iiik! Dør av nervøsitet, angst og glede over å skulle få se lille klumpen <3