Nedtelling....

Sonic

Glad i forumet
...til ul til onsdag... :D :D vet det er tidlig, meeeen liker å være på den sikre sida.... :D Superdupergledeseg!!!!

Men pleier de å ta utvendig ul nå i uke 12?

tidlig?? hehe... jeg har nedtelling til min ordinære ul den 2 septmeber jeg [:D]
hehe... de tar nok utvendig ul [:)] eller jeg fikk iallefall det i uke 12 =)
lykke til da [:)]

Tidlig ul for meg.. Har ikj fått time på sykehuset før i oktober.....!! Det er leeeenge å vente!! :)

Det varierer veldig ettersom eg har fått med meg.... Noen tar utvendig, og andre tar innvendig...... Lykke til!

Skjønner gått du har nedtellingn :) er jo ikke lenge til.. Trur d kommer veldig ann på de som tar ul. De sier de ser bedre om man tar innvendig.

ORIGINAL: Olline

jeg hadde innvendig i uke 12 sist gang. Lykke til med UL!

Jeg fikk ikke det, innvendig UL i uke 14 for hun så best innvendig så tidlig..

Tenkte først "Å nei.. nå som sambo er med!!!!!!!!!!"
Men så ble alt veldig naturlig og det gikk helt fint, fikk se fine bilder av den lille der inne

Jeg hadde innvendig med snuppa, for da så de best fikk jeg beskjed om. Bildene blir ikke fult så klare hvis de tar utvendig.

Men skal hjelpe deg å telle ned etterhvert som dagene går jeg!! [:)][:)][:)][:)]

Der var mandagen "over" :D :D Bare 2 dager igjen!!!

Trene i dag... Må få tida til å gå! :D

Jippi!!! I morra skjer d... Ååååååå!!!! Kommer til å være heilt fjern i morra.. :D :D

Gleder meg noe aldeles voldsomt.. Skulle ikj tro det sko være så spennende!!! Himmel og hav!! Har en hel flokk sommerfugler i magen!!!

ORIGINAL: Sonic

Gleder meg noe aldeles voldsomt.. Skulle ikj tro det sko være så spennende!!! Himmel og hav!! Har en hel flokk sommerfugler i magen!!!

ORIGINAL: Sonic

Tidlig ul for meg.. Har ikj fått time på sykehuset før i oktober.....!! Det er leeeenge å vente!! :)

hehe.. jeg mente ikke at det var tidlig for deg.. men du skrev at det kanskje var tidlig å begynne med nedtellingen og det syns jeg ikke [:D] vi er jo kjempe spent og gleder oss masse :)

blir kjekt å lese oppdatering fra deg i morgen [;)]

Du får oppdatere oss i morgen da - vi gleder oss med deg

Det er et utrolig bra bilde... Oppdaterer dere i morra kveld! Krysser alt e har på at alt er bra :D :D

Back
Topp