Nedtelling :)

babyklarnå

Elsker forumet
Nå er jeg i full gang med nedtelling til vi skal til Haugesund, vi har nå fått brevet i postkassen, og det er ikke mer enn ca 9 uker til vi skal til forsamtale, og jeg gleder meg så utrolig masse. Håper bare tiden går fort fram til midten av mars.

Hvor lenge før bør en sende inn papirene som skal til Haugesund? Og hvor lenge før bør man få tatt blodprøvene?

Ha en fin dag alle sammen :)

Håper tiden flyr avgårde og at vi plutselig er i mars. [;)][;)][;)]
Ha en fin dag du også.

Så kjekt!![:D] Husker når eg fekk brevet m/mere, hehe!! Var kjempeglad for å endelig ha ein dato å forholda seg til![:D]
Går nok fort detta skal du sjå[;)] Om 2 mnd og ei veka veit du plutselig kva som skjer i dei neste 2 mnd[:D][:D]

Blodprøvene må du ta minst 1 mnd før trur eg, tar litt tid å få svar på de[:)]
Da arket med personlig utfyllelse skal vel sendast inn ei lita stund før, et par veker kanskje?
Trur det står litt utfyllande på papira, gjorde da ikkje da?[8|] Syns å huska da sjølv skjønner du[8D]
Men eg fekk jo brevet en liten mnd før eg skulle inn, så me måtte ta blodprøvar ganske kjapt etter det!
Og dei papira glømte eg jo i ein periode,men fikk sendt de ca 2 veker før me skulle inn trur eg[:)]

Da blir det å komme seg til legen om ikke så altfor lenge for å ta blodprøver da. Ja det er utrolig spennende, tenk at nå er vi liksom i gang skikkelig. Det hele ble mye mer virkelig når jeg fikk brevet i postkassen.
Så til sommeren så kan jeg faktisk være gravid om alt går som det skal [:)] og da blir det jo en tidlig 2010 baby på oss [:)]

Ønsker deg masse lykke til:)

Tiden kommer nok til å rase avgårde!

Masse lykke til[:)]

ORIGINAL: *Bobbo*

Håper tiden flyr avgårde og at vi plutselig er i mars. [;)][;)][;)]
Ha en fin dag du også.

Skal bli spennedes å følge med på deg fremover,
håper tiden går fort for deg til du skal starte opp.[;)]

Jeg håper også at tiden går fort, det er faktisk bare 60 dager til [:)] Disse to ukene etter jul har ihvertfall gått utrolig fort. Så jeg håper det fortsetter sånn. Ser at jeg har en utrolig spennende tid foran meg. Er mye jeg lurer på, når tid blir det uttak, går det bra? Hvordan vil jeg reagerere på medisinene jeg skal ta? Jeg håper at vi får komme med på første mens, skal nemlig ha mensen dagen etter at vi har vært der [:)]

Back
Topp