Nedtelling!!

pupple

Forumet er livet
I morra er det tre uker igjen til permisjon... Det er utrolig å fort det har gått syns jeg. Skal jobbe denne uka på kvelden, men så vet jeg jeg ikke om de finner på noe mer til meg.. (vanlige jobben min blir for tung nå)

hmmm er vel høygravid kankje[:-][:-][:-] for tickern er feil. termin 2 oktober.. hjelp detta går fort. jm skrev 33+5 forrige tosdag så jeg (Glad70 da skiller vi ikke nøyaktig 30 uker likevel var da du var 3+3[;)])

Jøssenavn her går det fort i svingene![:o][:)]

Hva skjer om de ikke finner jobb som passer deg? Blir du tvangssykemeldt da eller?

All ære for at du klarer å jobbe så lenge! Jeg jobba til 3 uker før permisjon jeg også, men da hadde jeg gått 50% sykemeldt i 2 uker. Det var utrolig tungt, og jeg kommer ikke til å presse meg på samme måten om jeg skulle bli gravid på nytt.

Gratulerer som høygravid![:D]

ORIGINAL: camika

Jøssenavn her går det fort i svingene![:o][:)]

Hva skjer om de ikke finner jobb som passer deg? Blir du tvangssykemeldt da eller?

All ære for at du klarer å jobbe så lenge! Jeg jobba til 3 uker før permisjon jeg også, men da hadde jeg gått 50% sykemeldt i 2 uker. Det var utrolig tungt, og jeg kommer ikke til å presse meg på samme måten om jeg skulle bli gravid på nytt.

Gratulerer som høygravid![:D]

takk takk[:)]
går på svangerskapspenger for det de ikke greier "dekke opp". (så jeg slipper ringe lege å styre uke for uke..)
er kontorjobb jeg har når jeg er på jobb nå. så det klarer jeg fint.. er på jobb NÅ jeg.. ikke no problem å sitte på BV for gravide[8D][:D][:D][:D]
sist jobba jeg 50% til 3 uker før i min egentlig jobb (lager.. gå + løfte hele dagen) men så var det bom stopp.. greide lenger å jobbe fullt denne ganga, men ikke så lenge.. tungvint forklart kanskje.. jaja[8D]

ORIGINAL: pupple

hmmm er vel høygravid kankje[:-][:-][:-] for tickern er feil. termin 2 oktober.. hjelp detta går fort. jm skrev 33+5 forrige tosdag så jeg (Glad70 da skiller vi ikke nøyaktig 30 uker likevel var da du var 3+3[;)])

Jeg er akkurat 4 uker i dag jeg, så da ligger vi ikke "likt" nei.

Er det ved 34 uker man blir høygravid?

Tiden går fort nå ja, pupple, ikke lenge igjen![:D]

ORIGINAL: Glad70

ORIGINAL: pupple

Jeg er akkurat 4 uker i dag jeg, så da ligger vi ikke "likt" nei.

Er det ved 34 uker man blir høygravid?

Tiden går fort nå ja, pupple, ikke lenge igjen![:D]

når det er 40 dager igjen.. tror det er 2 dager til, så Ihne har komtroll.. bytter uker søndager tror jeg.

Back
Topp