Nedtelling...

• Trådstarter Trådstarter memories
  • Opprettet Opprettet
M

memories

Guest
Da er det usle

30 dager

igjen

til

vi

får

møte

prinsen

vår

Som vi gleder oss[:D]

Ja det går fort frem til termn nå[:)][:D]

Ja, fort går det! Jeg trodde at disse 3 ukene fra jeg gikk ut i permisjon og frem til termindatoen ville føles lange, men det har gått utrolig fort!

Jeg har jo faktiskt bare 5 dager igjen til den magiske datoen, 3.april!! [:D]

Rart å tenke på! Men jeg håper uansett han bestemmer seg for å komme litt før! Da ville vi få hele påsken hjemme til sammen! [:D]

Tenk at innen 1 måned vil de aller fleste av oss allerede ha blitt mødre til små underverker!!!

hihi.. kjekt å se det går nedover på de derre dagenen ja......[:)]

Det er moro med nedtelling, har selv 31 dager igjen [:D] Men er veldig klar for at den kan komme nå da... begynner nok å springe i trapper etter hvert....hehe

Ja nå går det så fort!!! Var på besøk til en 3 uker gammel tulle i går! SÅ søt vettu og fikk jo ikke noe mindre lyst å få ut min [;)][;)]

14 dager her [:D]

Her er det 21 dager igjen [:D]
Tickeren viser to dager forlite [;)]

Alltid like morro å logge seg inn på Bv om morgnene, å se det at man er enda en DAG nærmere termin [:)]

Jeg har hatt nedtelling fra 100 dager på msn [:D], og i dag er det 15 dager igjen til min termin 13. april! 

Har mer slik nedtelling at om MAX 1 mnd er han ute... [;)]
Vil ikke binde meg slik opp mot termin datoen...
Han er vel senest ute den 26 april.. (Kanskje)

ORIGINAL: Mirage

ORIGINAL: Evita1987

ORIGINAL: kalista

Jeg har hatt nedtelling fra 100 dager på msn [:D], og i dag er det 15 dager igjen til min termin 13. april! 

Hehehe samme her nedtelling på msn[:D]

jeg også [:D]
men ikke riktig siden 100 dager.. først var det bare ukenedtelling, nå er det dager som telles [:)]

Hihi fra uke 12 hadde jeg uke+dag [:D] og når det var 100 dager igjen la jeg til hvor mange dager som var igjen... Så i dag står det: 38+2  14 dager igen... FødeKlar  [;)]

ORIGINAL: kalista

Hehe.. trodde det var bare æ som va så gal, å har nedtelling på msn.. hehe!!
har 31 daga igjen.. [;)]

Back
Topp