14
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye med gutten!Ikke mer nedtelling for meg, min lille gutt kom 4 uker før tiden alt er fint og han er perfekt! Rart å plutselig ikke være gravid lenger å så ha en litt skatt på fanget i stedet har ikke vært så veldig aktiv her, men har lest mye og denne har like vel hjulpet mye!

Gratulerer så mye!Ikke mer nedtelling for meg, min lille gutt kom 4 uker før tiden alt er fint og han er perfekt! Rart å plutselig ikke være gravid lenger å så ha en litt skatt på fanget i stedet har ikke vært så veldig aktiv her, men har lest mye og denne har like vel hjulpet mye!
Gratulerer så myeIkke mer nedtelling for meg, min lille gutt kom 4 uker før tiden alt er fint og han er perfekt! Rart å plutselig ikke være gravid lenger å så ha en litt skatt på fanget i stedet har ikke vært så veldig aktiv her, men har lest mye og denne har like vel hjulpet mye!

Gratulerer!Ikke mer nedtelling for meg, min lille gutt kom 4 uker før tiden alt er fint og han er perfekt! Rart å plutselig ikke være gravid lenger å så ha en litt skatt på fanget i stedet har ikke vært så veldig aktiv her, men har lest mye og denne har like vel hjulpet mye!