Bkno9359050
Andre møte med forumet
Ja trodde jeg også.. men har time igjen hos jordmor 1. juni, så kan jo høre med henne da.Ville ringt å hørt med sykehuset. Trodde skulle være mellom uke 11-14
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja trodde jeg også.. men har time igjen hos jordmor 1. juni, så kan jo høre med henne da.Ville ringt å hørt med sykehuset. Trodde skulle være mellom uke 11-14
Flere enn meg som har fått time til tidlig ultralyd i uke 15? Trodde det skulle være tidligere..men kan jo hende det var det som var ledig.
Hvordan gikk det?Skal i dag!! ❤ Er så innmari spent! Håper arbeidsdagen her flyr av gårde!
Det gikk bare fint, takk for at du spør! ❤ Ble målt til 7+3 akkurat på dagen hvor langt jeg selv mener jeg er. Helt fantastisk å se hjertet slå!!!Hvordan gikk det?
Lykke til dag! ❤Idag, kl 13
Tusen takkLykke til dag! ❤
Så bra!! jeg skal nå om en halvtime. Veldig spent.Det gikk bare fint, takk for at du spør! ❤ Ble målt til 7+3 akkurat på dagen hvor langt jeg selv mener jeg er. Helt fantastisk å se hjertet slå!!!
Håper det gikk fint for dere også? ❤Så bra!! jeg skal nå om en halvtime. Veldig spent.
Det gjorde det!! såå fint og godt å se en liten knøtt og små henderHåper det gikk fint for dere også? ❤
Ja, samme her. Fikk time 26.juni.. Og neste ultralyd i august. Sikkert da man ser på kjønn. Men syns også det var «lenge» til.Jeg har fått når jeg er 14+1 , syntes selv det var sent i forhold til mange andre hadde sett for meg time nå i slutten av mai, men er jo nå godt inni juni før jeg har fått time
Lykke til!I dag