Nedtelling TUL ❤

6
 
13
 
TUL på sykehuset i dag :nailbiting::nailbiting:
 
2! Var i starten av mnd på tul, skal på torsdag på sykehuset - da de trengte noen fordi de har student, jeg stiller selvfølgelig opp:p også skal jeg på ny privat om 16 dager, skulle få komme gratis tilbake siden legen ikke kunne si hvilket kjønn deg var enda, men tror også fordi hun syns det var artig med 3D (de hadde nettopp fått det).
 

Lykke til!

Hvordan gikk det? ♥️

Det gikk heldigvis bra! :happy: Alt så normalt og fint ut av det hun så av indre organer, hjertelyd, hode, hjerte osv., så jeg gikk ut 50 kg lettere etterpå! Nesten ubeskrivelig følelse. Og nå tør vi kaaaanskje begynne å glede oss litt mer til desember, har nesten ikke turt å gjøre det før (pga. 3 tap på 8 mnd i fjor). :Heartred Nå håper vi på romjulsgave!
 
Lykke til!



Det gikk heldigvis bra! :happy: Alt så normalt og fint ut av det hun så av indre organer, hjertelyd, hode, hjerte osv., så jeg gikk ut 50 kg lettere etterpå! Nesten ubeskrivelig følelse. Og nå tør vi kaaaanskje begynne å glede oss litt mer til desember, har nesten ikke turt å gjøre det før (pga. 3 tap på 8 mnd i fjor). :Heartred Nå håper vi på romjulsgave!

Så godt å høre♥️
Dere fortjener å glede dere nå♥️
 
Lykke til!



Det gikk heldigvis bra! :happy: Alt så normalt og fint ut av det hun så av indre organer, hjertelyd, hode, hjerte osv., så jeg gikk ut 50 kg lettere etterpå! Nesten ubeskrivelig følelse. Og nå tør vi kaaaanskje begynne å glede oss litt mer til desember, har nesten ikke turt å gjøre det før (pga. 3 tap på 8 mnd i fjor). :Heartred Nå håper vi på romjulsgave!
Deilig følelse ❤️❤️
 
6 dager til 9ende og siste TUL før OUL og vekstUL står for tur ❤ neste UL blir uten tvil ein stor milepæl :smiley-angelic001
 
Back
Topp