Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Vi føler alle på disse tankene, og spesielt dere som går igjennom alvorlige tilstander i tilleggTUL i morgon. Er så redd for avvik at eg nesten får panikkangst her eg ligger (lagt meg). Har jo alvorlig behandlingsresistent hyperemesis i tillegg, og skal operere inn cvk/hickman kateter etter ul. Så den frykten trigga nok ein del i meg også (been there done that og er ikkje problemfritt/smertefritt det inngrepet). Har hatt hodet i ei spybøtte i 8 veker i påvente av “klarsignal”. Om alt er fint med babyen min, og deretter at eg kan få cvk så eg får meir næring i blodet enn berre væske. Tredjemann/sistemann og sårt ønska. Tanken på at noko ikkje er som det skal i morgon i tillegg til den lidelsen eg allerede står i knekker meg heilt. Måtte berre lufte det, er så redd![]()

Heldigvis går det jo som regel veldig bra for de fleste dette, masse lykke til i dag 
Du går virkelig igjennom en ildprøve nok en gang.. har veldig vondt av deg og krysser absolutt slt jeg har i dag for at alt er bra så du kan fokusere på å holde ut å bære frem babyen dinTUL i morgon. Er så redd for avvik at eg nesten får panikkangst her eg ligger (lagt meg). Har jo alvorlig behandlingsresistent hyperemesis i tillegg, og skal operere inn cvk/hickman kateter etter ul. Så den frykten trigga nok ein del i meg også (been there done that og er ikkje problemfritt/smertefritt det inngrepet). Har hatt hodet i ei spybøtte i 8 veker i påvente av “klarsignal”. Om alt er fint med babyen min, og deretter at eg kan få cvk så eg får meir næring i blodet enn berre væske. Tredjemann/sistemann og sårt ønska. Tanken på at noko ikkje er som det skal i morgon i tillegg til den lidelsen eg allerede står i knekker meg heilt. Måtte berre lufte det, er så redd![]()
Så ikke denne før nå, håper det går bra i dagTUL i morgon. Er så redd for avvik at eg nesten får panikkangst her eg ligger (lagt meg). Har jo alvorlig behandlingsresistent hyperemesis i tillegg, og skal operere inn cvk/hickman kateter etter ul. Så den frykten trigga nok ein del i meg også (been there done that og er ikkje problemfritt/smertefritt det inngrepet). Har hatt hodet i ei spybøtte i 8 veker i påvente av “klarsignal”. Om alt er fint med babyen min, og deretter at eg kan få cvk så eg får meir næring i blodet enn berre væske. Tredjemann/sistemann og sårt ønska. Tanken på at noko ikkje er som det skal i morgon i tillegg til den lidelsen eg allerede står i knekker meg heilt. Måtte berre lufte det, er så redd![]()