Nedtelling til ultralyder

1 uke❤️

5 dager igjen til TOUL på sykehuset. Vi fortalte nærmeste familie etter privat ultralyd for et par uker siden, men nå kjenner jeg at jeg vil vente til etter vi har fått ny bekreftelse på sykehuset før vi forteller til flere (og før jeg tør å glede meg noe mer) :bag: Kan ikke forstå hvordan folk overlevde ventetiden tidligere når de måtte vente helt til uke 18 før de fikk noe som helst bekreftelse :wtf:

1 dag igjen :nailbiting: gruer meg og gleder meg.
Sist (i juli) var jeg på ultralyd 9+6, men det var sluttet å utvikle seg 8+1. Så spent på morgendagen. Men, om alt er som det skal så kommer jeg nok til å bestille en ny ultralyd om to uker igjen. Ber til alt det går an å be til hver kveld :smiley-angelic001 Må det gå bra :smiley-angelic001

5 dager igjen til TOUL på sykehuset. Vi fortalte nærmeste familie etter privat ultralyd for et par uker siden, men nå kjenner jeg at jeg vil vente til etter vi har fått ny bekreftelse på sykehuset før vi forteller til flere (og før jeg tør å glede meg noe mer) :bag: Kan ikke forstå hvordan folk overlevde ventetiden tidligere når de måtte vente helt til uke 18 før de fikk noe som helst bekreftelse :wtf:
Ååå ikke mange dagene igjen til oss begge :hello2 Ja, tenker likt som deg, skjønner ikke at det gikk an å vente så lenge før, men de hadde vel ikke så mye valg heller :facepalm: man føler seg liksom betrygget 1-2 uker etter UL, men så plutselig kryper nervøsiteten innpå igjen… siste to ukene har vært nervepirrende :bag: 8 dager igjen her :nailbiting:

Den vonde drømmen var sann.. igjen.. trolig sluttet hjertet å slå igår :crybaby2hun så væskeansamling i buken og rundt hodet, så ikke et friskt foster.. nå har vi mistet i MA to ganger, vet ikke hva vi skal gjøre.. venter bare på å komme på ahus de neste dagene og høre hva som skjer videre
Neiii… dette var utrolig trist :shy: Sender deg mange klemmer…:Heartpink

Ååå ikke mange dagene igjen til oss begge :hello2 Ja, tenker likt som deg, skjønner ikke at det gikk an å vente så lenge før, men de hadde vel ikke så mye valg heller :facepalm: man føler seg liksom betrygget 1-2 uker etter UL, men så plutselig kryper nervøsiteten innpå igjen… siste to ukene har vært nervepirrende :bag: 8 dager igjen her :nailbiting:
Merkelig (og veldig frustrerende) hvordan den nervøsiteten bare sniker seg innpå når det begynner bli en stund siden forrige "bekreftelse". Gleder meg veldig til jeg kan begynne å kjenne liv, så slipper jeg eksterne for å fortelle meg at det fremdeles er liv inni der :bag: Krysser fingrene for at den neste uka raser avgårde for oss begge nå! :dead::hilarious:

Trodde jeg skulle klare å vente til OTUL om litt under fire uker, men neida.. Så i dag har jeg bestilt meg organrettet time privat om 11 dager!

Vært på min første kontroll i dag, så nå er henvisning til TOUL sendt inn, er i uke 11+5 i dag så HÅPER jeg får UL ganske raskt og ikke må vente 3-4 uker :inpain: :Heartred har ikke rukket kontroll før rett og slett, livet er travelt om dagen

6

Vært på min første kontroll i dag, så nå er henvisning til TOUL sendt inn, er i uke 11+5 i dag så HÅPER jeg får UL ganske raskt og ikke må vente 3-4 uker :inpain: :Heartred har ikke rukket kontroll før rett og slett, livet er travelt om dagen
Oi! Hvorfor så travelt? Men kanskje digg å slippe å vente og vente hvis man har litt annet å tenke på? Håper du får UL snart da :love017

Back
Topp